Ros till underbara Drutten53

Druttengumman!! En stor bukett rosor från mej oxå,och en kram såklart!!
Puff så att du inte missar*ler*
Kraaam

Sällar mig till Druttkramen…
Rosor och Kramar till en underbar person med ett guld hjärta!
Kram Jane
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"
Jag instämmer med Eleri_Twinkle, du är en snäll och varm person och även om jag inte heller träffat dig personligen, så har du fått en plats i mitt hjärta. Du ger av dig själv och delar med dig på ett härligt sätt…bilder på bullar änglar och blommor!!!! @--<---
och fast du inte vet om det själv riktigt så var det du som putta mig i rätt riktning så att jag började må bättre. Även kloka ord från Tarot Lasse , Rosmarin, Elisabeth, Fru L, EwaKristina, Celia mfl. har bidragit . @---<----
Med ljus och värme Alma
Du får en bamse kram av mej också..drutten.
kram //Tina
Och givetvis jag vill vara med o krama drutten,, Och drutten,, synd jag inte var vid telefonen när du ringde,, men lovar o ringa dig någon dag .. krama

men men nu vad händer..snacka o GÅSHUD nu..eler snarare hårrestning på hela min kropp…här ligger man o snarkar på balkongen om dagarna så man missar en sådan fint budskap från elina..och från er andra..nu blir man glad så tårar tränger fram bakom mina ögonlock..TACK TACK..kram på er alla…sänder ut mina små änglar till er…hoppas dom nu hittar hem till er

Goaste Annie, du är värd tusen rosor!!! *Krama*
Ett stort fång rosor från mig med
Du sprider mycket ljus & värme! Kram

vet inte vad man ska säga…man blir så rörd nu..själv har jag inte varit inne här så mycket..jo datan har varit öppen hela dagarna…men har känt att min ork har inte varit på topp..men hoppas den vänder..
en lite duva till er jag vill sända…hoppas något kul hos er kan hända…för min duva får inte bara vända..men en JÄTTEKRAM jag vill sända..er alla och jag hoppas oxå duvan trallar..med en ros i näppen hoppas duvan nu inte biter sig i läppen så han inte hamnar på stäppen.. för duvan nu glömde käppen… och önskar er en jättefin dag…karm kram

Jag skickar med ett fång fina rosor till dig Drutten och varma kramar!!!
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Tack elisabeth..sänder dig oxå blommor o kram
ikväll jag ska meka bil..så den åter kan köra många mil..måste byta bakre stötdämpare..bilen har slagit igenom där bak…men fixa detta är ju ingen sak…en skruv här och där..min far en gång mig lär…men ibland jag svär…men det har inte min far mig lärt…en mutter..kan göra så jag blir butter…men det är jag bara jag min tok DUTTER..så stångkar och håller på…till stötdämpare dom är två..HEJHÅ…kram

Villken vers rimmare du är drutten - tack och Kram
Vänligen Jane

Jane min duva..jag dig inte ska stuva..då det kan bli kallt i din tuva…för du har ju ingen luva…jag ibland gillar att rimma..och ibland även att simma…men kör ej min bil när det är dimma…men ser jag en go kille..då kanske jag tar å limmar..värsta är ju att det tar timmar…jag är ju en liten toka…men ibland kan även jag sloka..men då tar jag fram min loka…och du Vibeka..ta fram din eka..så kan du till vattnet gå ock leka…för själv ska jag ju meka…elina hon hon sitter och kleta..bland penslar hon får leta…..o elisabeth…hon får myggbet…o lza..hon sitter och en trädbit fiza..som ska likna Pisa…skruttan vad gör hon..kanske på gotlands-skuttan o spelar på lutan…Tant-Alma hon har rest till las-palma..dansar gitterbugg med till tugg…stina hon går på lina..och småflina..Katarina..hon den fina…hon försöker oxå gå på lina..men hon hamnade i kina…Eva-kristina..hon strunta att försöka sig på lina..för hon förstod att hon skulle på slåss med bina..så hon tar en kopp kaffe hos Tina…nu har ni får lite rim…akta bara så ni inte fastnar i lite lim..simsalabim…kram..sänder över solsken

Ha ha ha ha Du är för härlig

Ihihihihi underbar*s*

Jag får instämma med dom andra..kramar till dig Drutten!

ja härlig är det..som ni bara vet..har fastnat i mitt klet..nu jag lyssnar på musik..men det är inte något fysik.en lite öl… på balkongen..och blåser i balongen…underbara.. under bara klara himmeln..tittar på bivimmeln..och tommy instämma..men sin klara stämma…men inget kvarlämma av sin själ..men han menar allt så väl..många kramar..som jag sen ska inrama…min tok..jag är fan inte klok…får nog ta mitt lok..annars min bok…ibland måste man ha skoj..för jag har ju ingen hoj…skepp o hoj..ha en bra dag…en fisk jag sänder..dom lä svika alla länder..för det är ju här på ÖN allt händer..

*skrattar*
*asgarv*