Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: andlighet
Läst 2949 ggr
Jane-Lyzell
0

Frekvens höjning!

Det talas om frekvenshöjningar hit och dit - i min tro är det något du endast kan nå själv - ingen annan som kan ge dig!(initsieringar o dylikt) Sedan då den lilla mänskan höjer sig själv kan det kollektiva sinnet höjas i gemenskap! Och det verkar vara ditåt vi är påväg!

Kunskap höjer din frekvens - lär så mycket som möjligt om all gamal kunskap, lär dig tyda dess budskap - lyssna på naturen - lär av naturen!

Alla våra gamla/äldsta naturfolk talar om samma sak sök visdommen i detta och sanningen och visdomen kommer att leda dig! Sök din Andliga guide i visualiserande kontemplation.(aktiv meditation) be din Andlige guide att undervisa dig!

Välj bort det som inte gangnar din själ - lögn , förtal, dömmande, avundsjukor, svartsjuka, överkomsuntion av alkohol dråger och mat.  våld, krig, hat negativa nyheter och filmer. skit prat!

Välj Kärlek, hjälp andra, tänk gott om alla inklusive dig själv. se det goda i allt och alla. Respektera allt och alla och deras val döm inte! håll glädjen uppe se det goda i alla nun och det fina i alla nun. Vandra i ljus o kärlek. Vad du gör för andra gör du också till dig själv! Var rädd om våra vänner djuren och naturen - vårda allt levande som det fina tempel det är - se alla som en relation- att vi alla är delar av varandra!

I allt detta höjs du upp automatiskt - så kämpa påSkrattande

Vänligen Jane

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Masimo
0

Fint… Tack!

/Ulrika

sven-g
0

Håller med du

dinstund
0

Ja Jane .. kunde inte sagt det bättre själv !

Tex. att ge andra är för mig en gåva i sig … att kunna få bidra till att andra människor växer en liten bit på ett eller två sätt får även mig själv att växa.

Jag lever min tid med en viktig grundtanke ( för mig ) och den är att oavsett vem jag möter i mitt jobb, på min fritid osv så har jag något att lära av denne person.

Sen behöver det inte betyda att varje möte är positivt men jag lär mig fortfarande trots det.

Insikt är för mig energihöjning .. speciellt i den andliga utvecklingen.

Det finns väl inget som slår känslan av de genomströmmande rysningarna i hela kroppen som knappt släpper och man är i flödet och livet känns så bra, man skrattar, mår bra då poletten trillat ner gällande något man undrat över, forskat i osv.

Insikt är viktigt och det skapar nya frågor vilket gör att man söker vidare hela tiden.. Man blir aldrig fulllärd utan man blir bara lite klokare dag för dag Skrattande

Jane-Lyzell
0

#3 Ja kunskapen röjer alla tvivel och rädslor som står i vägen i okunskapen!

INSIKT = ett bra ord!Skrattande

Kram Jane

Tur-Budda
0

Insikter kommer (imho) genom en kombination av information och närvaro. Du kan läsa hur mycket som helst, men så länge du har känslor som säger något annat så kommer känslorna att bestämma. När känslostormarna lagt sig går det att insiktsfullt se världen genom andras ögon. För att släppa de styrande känslorna krävs närvaro. Vid total närvaro så upphör de känslor som bara är obearbetade ekon från det förgågna omedelbart vilket höjer frekvensen och ökar den intuitiva förmågan att sålla i informationsflödet och skapa sig insikter.

"Det är bara det vi har personlig erfarenhet av som kan kallas kunskap. Allt annat är information" (A.Einstien, fritt ur minnet)

Jane-Lyzell
0

#5 tror vi talar om samma sak - fast med olika ordSkrattande

Tur-Budda
0

=)

Ord är viktiga, de sätter energin!

Aum

Talisker
0

Undrar en sak eftersom det finns "andliga" behandlingar som går ut på att ge frekvenshöjning är dessa en bluff då?

Jane-Lyzell
0

#8 ha ha ha  Talisken- tar alla shangser, hihihi

Vad tror du själv?

Talisker
0

Vet inte det är därför jag frågar, men jag måste ju säga att jag blir lite villrådig när jag läser sådana här trådar

Jane-Lyzell
0

Förstår dig - det är vi nog alla!Skrattande vissa tror och vissa inte!

[Hellas]
0

Jag tycker också det är en djungel av budskap så det viktigaste för min del är att ta in information från olika sidor och sedan försöka bilda sig en egen sanning kring detta och följa den vägen, för mig är detta en del i min egna frekvenshöjning.
Jag tror inte heller att det räker med en initiering utan för mig så innebär jordens frekvenshöjning att antal sökare ökar och därmed även den samlade kunskapen.

Tur-Budda
0

Det handlar inte om sökare längre, utan om finnare! =)

Jane-Lyzell
0

Olika ord igenSkrattande du e roligt du #13

[Hellas]
0

#13 Jo, i min sanning handlar det om sökare så där kan eller får du inte gå in och ändra något =)!

Jag hoppas och ber för att jag aldrig ska vara färdig i mitt sökande……nyfikenheten till att söka vidare är en enorm drivkraft som jag personligen inte vill vara utan en sekund.
Ju mer man lär sig…desto mer inser man vad lite man kan!

Marina2
0

Kloka och sanna ord jane.

moonflower
0

#15, håller verkligen med dig Hellas!

Hoppas jag aldrig, kommer att bli klar med sökandet, tror inte att det går…. Det finns oändliga lärdomar enligt min mening. Nyfikenheten är A och O, i det hela….!

Känner mig lite småstressad över frekvenshöjningen, men har bestämt mig för att ligga lågt om man säger så. Tror att det enkelt finns inom oss - bara att plocka fram det!  

Och min tro är den att med lika delar kärlek, ödmjukhet, nyfikenhet och med fötterna i myllan -så tror jag det går väldigt bra!

TantAlma
0

fantasin är frekvenshöjande är den riklig så höjs du. Har jag läst i Betty Shines bok sinnets magi. Så jag kämpar med olika övningar som hon skrivit om. Jag kommer också på mig själv fortare nu när jag blir fördommsfull och behöver tänka om lite och se det från ett annat håll.

Det är ett kämpande som ger resultat.

chik
0

Tänkvärda ord…………

#8 Håller med dig..Man får läsa mellan radern.:obscene:

Lena.P är jag i verkliga livet.

Jane-Lyzell
0

#19 Det var en barbarisk Smiley

sven-g
0

Som alla ekvationer kan man säga. Den som söker han finner Den som finner har sökt. Men en finnare måste ha funnit. Men inget säger att en sökare finner.