En underbar sång
Lyssna och ni får gåshud
Mycket vacker sång
Oj oj oj, vilken gåshud - vad månne bliva av honnom
hoppas inte målbrottet påverkar hans röst för mycket!
Tack
Jane
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"

Håller med dig drutten53. Lätt att tårarna trillar.
#3 den lyssnade jag oxå på, men på något sätt är den här finare.
Herre min skapare vilken röst….gåshud är bara förnamnet….och jag som aldrig har hört talas om grabben ens…..satt o lyssna igenom några låtar…. vilken röst….oj,oj,oj….den berör ända in i hjärterötterna
Nu har du verkligen hittat något som jag inte skulle ha hört och missat något så gudomligt vackert…tack Jane….

Förlåt menar april4, var så inne i att det var jane som hade hittat denna underbara sångfågel….hoppas att du inte tog illa upp….förlåt

Vilken röst den killen hade jag blev tår ögd med. Han kommer nog och gå väldigt långt tror jag. Tack
#7 ingen fara……tar inte illa upp. Kul att ni tyckte om låten.

Så fantastisk röst,och jag lyssnade oxå igenom flera låtar med denne kille…Gåshud och tårar om vartannat.Tack för denna länk,som jag kommer att lägga bland mina favvosar! Kram

åååh vilken underbar låt!! jag älskar sån där musik!! tack för länken!!
Oj, va glad jag blir att ni tyckte om den. Här kommer en till som jag tycker mycket om.
Oh, jag bara älskar panflöjt….har köpt två olika….men inte sjutton får jag fram dessa vackra toner….flåsar och blåser ur alla vinklar och håll
…ibland kommer en vacker ton, och man tror att nu….nu…är man igång….men pytsan…
…….har gett upp.
Men visst är det så vackert…..håller fullständigt med dig….tack april4….
Så vackert! Vad månde det bliva av honom tro?

Så vackert,vilken underbar röst pojken hade.
#13 träning ger färdighet. Du kommer nog en vacker dag att kunna spela lika fint, det är jag säker på. Fortsätt och ge inte upp.
#16 Tack april4, jag får ta upp denna ädla försök igen då…he,he,he….
….Jag brukar tycka om att prova olika intstrument….spelar mandolin själv, men har även provat dragspel, orgel/keyboard och trummor och har köpt in en fiol utan stråke på en auktion för bara 200 kr, så nu skall det inhandlas en stråke….fiolen och mandolinen har samma strängantal så det sägs att det skall vara enklare om man spelar mandolin…..
Får väl se…"FNISS"…får väl tillägga att jag kan inte en enda ton…spelar allt på gehör tyvärr…men skoj har jag, fast kanske inte grannarna..
#17 Va spännande. Jag har en kusin som inte heller kan en not och han spelar på gehör och det spelar ingen roll, vilket instrument han får i handen så kan han spela på den. Det är rätt lustigt det där. En gång så lyssnade vi på en låt på radion och så ville han försöka spela den direkt efter. Han spelade den lika bra som dom på radion.