Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettofftopic
Läst 433 ggr
Happyspirit
0

God Morgon!

Gomorgon alla Goa Ö-bor

Idag är det mulet, känns faktiskt lite skönt med svalka efter alla heta dagar. I går var vi på stan och tittade på alla studenterna som tog sin examen. Vilken Glädje!!!! Hittade dock inte min son i folkmassorna.

Önskar er alla en sköööön dag.

Marina2
0

God morgon! Soligt idag med! igår var vi på Våxtorps marknad,fullt med folk! Köpte brännvinskorv,boll till hunden och varsin t-shirt till oss,gubben o jag alltså.Plus en mini grill med tillhörande väska(kyl). Sen avslutade vi kvällen med grillning.Ha det gott alla!

rockyboy
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon! Vad kul,det måste ha varit som en bastu där!Här har det regnat under natten men nu skiner solen igen.Åker på måndag till Helsingfors på kryssning,hoppas det är så här fint då med!Ha en underbardag!

maiya
0

Godmorgon! Önskar er alla här på ÖN en fin dag.

chik
0

God Morgon!! Norra Halland 27,g i solen…Har ingenting i mot regn.Men himmelen är klar blå..36_1_47.gifSå här ser jag ut i dag…Men jag önskar er alla en bra dag.

Lena.P är jag i verkliga livet.

Jimmy-Ottossn
0

Godmorgon !

Min sambo och jag ska idag åka och titta på bilar till mina föräldrar så hoppas vi hittar något som håller för dem:) håll tummarna;)

[mia-38]
0

God morgon..

Här är det lika varmt idag med…nästan 30 grader allaredan….pust…..SkrikandesBlev lite avis på Happy som har det mulet….fniss….

Idag vet jag inte vad jag ska hitta på. Åker nog ut till kompisen för att tvätta bilen lite senare.

Ha en bra dag alla. KRAM!!

Happyspirit
0

#6 Jadu Mia… det är inte mulet längre tyvärr måste jag säga. Hörde på radion att det åskat i Västerås i morse. Och här har alla molnen blåst bort. Klarblå himmel igen.

Kram

TantAlma
0

God morgon!

Jag har inte vaknat riktigt en, men sitter framför ön och njuter av en kopp kaffe och April4 underbara låt tips!!!!

Vädret verkar bli vackert.

Alma

Ina123
0

Godmorgon, här har det tydligen regnat lite i natt och vet inte om det blir sol eller molning idag, vädret verkar inte ha bestämt sig än :) Önskar er alla en fin dag.

Elisabeth-J
0

Godmorgon! Här är det sol men svalare i luften idag :)

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Eleri-Twinkle
0

Godmorgon alla bönor och en och annan stjälkFlört

ÖN:s virrpanna invigde dagen med nutrilett och peppade sig själv att det åtminstone "inte är på en måndag".*s*

I dag ska sonen härja hos farmor och farfar, maken ska producera musik i sin studio och jag ska fortsätta måla*ler*

PÖSS

[Hellas]
0

Godmorgon, idag är det lite småmulet i de östra delarna av värmland och lite småregn.
Men jag tror det kommer klarna upp under dagen.

wolfie
0

God förmiddag alla!Strålande sol här,som jag får undvika,har fått nåt slags utslag..Ledsen

Eija
0

Godmiddag! här är det molnigt men en liten solstrimma tittar fram ibland, och en liten skvätt regn har det kommit med…så idag är det mycket svalare….