Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettövrigt
Läst 910 ggr
drutten53
0

Min balkong

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

öppnar en trevlig tråd..undrar hur ni har det på eran balkong..så här ser min ut…men balkonglåderna om var sida om mitten..har inte blommorna kommit upp ännu..det är INDIANKRASS som ska komma upp..och några andra blommor i lilla och vit..indian krassen kommer bli hängandes över räcket och cirka ända ner till balkongens slut…på insidan har jag oxå växter..en tomatplanta på 50-60 cm..men några tomater på…sen.4 krukor tagettes..rorodenron mini…även sått paprika som väntar komma upp framöver…gräslök 2 krukor…har även 8  tomatplantor inne köksfönstret..(gula körbärstomater)…som bara har kommit upp 10-12 cm..men dom ska ut sen oxå…sen har jag även plantera några blomlökar som jag inte vet vad det är..hihi..kul att få sen dom sen..dom har även skjutit i höjden..sen har jag några andra som är mixad i olka färger..så dom har nästa kommit i sin fulla längd..så nu är det bara att invänta blommorna…ha en bra dag

cillaj
0

Vilken härlig balkong du har, när jag bodde i Stockholm såg det ut ungefär så där. Nu har jag en jätte altan som är lite svårare att fylla ut, men jag är på god väg.

Njut av dina frukter och ha det gott.

Kram cilla.

Tinnie
0

Vilken underbar balkong. Jag har ingen. Jag har en altan och en ganska stor tomt som någongång i framtiden ska bli en full blomstrande trädgård är det tänkt.

Elisabeth-J
0

Vad fint :) Jag har inte heller någon balkong men en jättestor altan och jättestor trädgård som jag ska försöka fylla på med en massa blommor :)

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Jane-Lyzell
0

Vad vackert druttenSkrattande där trivs du kan jag tänka!

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

vattuqvinna
0

tack för tipset! var och köpte lite hänlobelior idag samt margurite om dom heter så *s* och liila flitiga lisan förstårs .blir fint det ..

kram

Eija
0

Va fint det låter Drutten, jag har ingen balkong men däremot två altaner, så nog får jag att stå i, var idag och köpte till framsidans altan petunior till sju stycken balkonglådor, och hängpetunior som hänger ner ovanför, och på väggen tre härligt röda hängfuxior….

fixa till en gammal utsliten grill och planterade orange tagetes i den…och ställde den ut på gräsmattan….så nu blir det att köpa lite altanblommor även till baksidan, men där blir det bara på väggen för sen har jag en blombänk med alla det sorts blommor uppför en slänt där jag sen har trädgårdsmöbler med fontän och figurer och blommor runt, där är min egen lilla uteplats när det blir för varmt och kvavt på verandorna ….

Jag älskar att pyssla i trädgården, men har dragit ner på odlingar, det blir bara blommor nu……det är så vackert, och grönsakerna är ju så billiga i affären nu för tiden….

Sofiae
0

Jättefin balkong!!!  Jag väntar på att se bilder på fler balkonger-altaner - trädgårdar.

Jag har ingen balkong men en stor altan. Skickar ett par bilder på den, har inte så mycket blommor som du - ännnu.

Sofiae
0

Här brukar jag sitta under ett parasoll, broderar och fikar.

Britt-Marie
0

Har inte heller någon balkong. Men den här lilla blomman har jag står ute på trädgårdsbordet

drutten53
0

oj vad fina blommor ni har som jag har sett på era bilder…britt-marie..din lilla fågel i krukan var fin..har ju 2 domherrar i mina krukor inne….får nog sätta ut krakarna i låderna nu…tack för tipset….ni som har altaner o trädgårdar..ni skulle kunna göra en hel underbara blomstrande uterum…hoppas ni sätter ut bild på era när dom är klara..ha en bra kväll..var nyss på kyrkogården..vatta blommorna..det är så fin nu där..hela kyrkogården står i blom…ha de

Clary
0

Nu Drutten måste jag bara få visa några blommor som jag är så stolt över, tyvärr blommor rosen bara en kort tid men sen kommer det andra……………

Medarbetare på Feng Shui och Indien

drutten53
0

oj Clary..det var vackert..synd att du inte fin med hela saken framför blommorna..lilla statyn…räckna mina tomater igår..minst 30 stycken är det nu…nu börjar mina trädgårdesnejlikorna slå ut i blom…ha en bra dag i solen

Sofiae
0

"11 Fina rosor.  Är det såna som doftar så underbart, vi kallar dem "bondrosor". Har allltid velat ha såna.

Sofiae
0

Förlåt Druten, jag tycker dina nejlikor är fina också!

Jag har också tomater, de står ute, har kommit ett par på en planta, de andra blommar.

stina63
0

Jättefina blommor på din balkong drutten. Själv har jag både balkong och trädgård. Men i lägenheten har jag inga blommor eftersom jag bor i min stuga.

Thinka
0

Vilken härlig balkong Drutten! Jag har ingen men däremot en uteplats som ser ut så här (kortet taget idag)