Bara av en ren slump?
För några år sedan var min mor på en konstutlottning som sker årligen, detta året hade min morfar dött. Mamma hade fått in ögonen på en tavla som hon gillade, men tänkte inte så mycket på det eftersom hon inte brukar vinna dock sa hon att det kändes som om morfar var med henne. Nummret dras och det är mammas nummer, sedan kommer en kvinna fram till henne och säger "det var jag som drog lotten" och det visar sig vara min morfars favoritsköterska från det hemmet där han bodde(det var väl bara hon som han gillade :D). Är detta mer en slump och att det är jag som vill tro att det är med andligt, eller vad tror ni?
Ingen bra historia, men på något sätt får jag lite gåshud när det just var den sköterskan som hade dragit lotten.
Det är klart att det kan vara en ren slump, självklart så finns det en viss procentuell chans till att dessa bägge tillfälligheter råkar sammanstråla men jag själv skulle absolut välja att tro på att din morfar hade ett finger med i spelet *L*!
Jag är dessutom övertygad om att varje gång Ni tittar på tavlan tänker med värme på morfar.
Kram /Hellas
Det var en fin historia….
Nog kan det vara så att han var med och hjälpte till.
Jag vill nog tro det :D Hade sånt starkt band till min morfar, och jag har alltid tyckt att sånt med andligt och övernaturligt bara vart strunt.. men jag vet inte om jag är så säkert på det längre :D
I min värld existerar inte slumpen!
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"

Jag tror inte heller att det var slumpen, jag har upplevt många sånadär sammanhang i mina dar!