Höjden av andlighet....
Isch vad jobbigt det är att gå igenom vissa saker! Var igår till Tingsrätten och fick stå där o tala om att jag absolut ingenting har, vilket jag verkligen inte har heller. Plötsligt ramlade alla känslor över mig - alla misslyckanden när visionen burit mig, men inte 3D-världen o pengarna, att jag fyller 53 i sommar och inte har en enda pryl. Och nu en massa skulder också…. Hu - vilken hemsk person jag är!
Fick en supertrevlig advokat som hjälper mig mycket. Happy hämtar när jag går i svarta solglasögon för att ingen ska se hur jag gråter. Brorsan ringer o frågar hur det gått. Mina tre barn - alla tre - smsar o ringer. Vi åker hem och jag har fått en massa hälsningar på forumet o via mejl. Happy (Anki) o hennes man Niclas har medial cirkel o jag går ut i skogen med deras lilla Tindra. Har en magisk kväll med en 4-åring…. Jag somnar som en liten, rätt misslyckad figur men ändå lycklig. Och har idag "pratat" via datorn med så många människor och det är ett sånt utbyte! Jag är så proppfull med kärlek - både att ge ut och så många som ger mig! Tänk att man kan vara älskad. Fast man gått i konkurs…. Wow! Höjden av andlighet!
Och advokaten sa att det gick bra att jobba och ta allt via min dotters agentur!! Det ni - jag har en agent! Nu kan jag jobba igen! Ljuvligt!
Det här är höjden av andlighet i min värld - människor runt omkring mig som vägrar låta mig sjunka ner i misslyckandetankar, meningslöshet o annat tjafs… Så nu kan jag bli frisk i min sköldkörtel och rik på alla plan i Livet! Tack alla som bara finns där!!!
Medarbetare på Övernaturligt i Fokus

Tusen kramar till Dig som är en av dom få sanna vännerna som finns. DET är verkligen andlighet! Det du ger får du tillbaka, du får så mycket fint och det kommer att gå jättebra för dig vilket beror på att du ger så myket fint till andra.
Ha nu en underbar dag i det härliga sommarvädret! Solen skiner på dig vännen!!!
KRAMAR!!!!
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Kram!
Det kändes starkt det du berättar!
Skönt med solglasögon ibland när Livet är för mycket!
En Jätte kram Trisha - Ja livet ger en lärdommar hela tiden och då är det bra att ha vänner
Hoppas att du nu börjar ditt nya fria liv obunden till matriella och dess kraft! för i mina ögon verkar det vara det bland annat du skulle få med dig! av allt detta.
Kvinnor är starka så också du - gå framåt se inte bakåt - vandra i ljus och kärlek - lycka till
Kram Jane
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"
Vilken fin tråd du startat gumman. Nu kommer jag ner och pussar på dig i pajlagningen.
Lot of Love!!!!!!!!!!!!!
Kramar dig. Ibland kan det kännas förlösande att öppna sig. Vad skönt för dej att veta att du har fina goavänner och familjen runt omkring dej.
Kram// Tina
Jag säger "bara" KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAMMMMM
Finns alltid för dig Trisha!!
Många Goa Kramar
Annisangel
Vad härlig den här tråden är, så hoppfull. Visar att så mycket kan hända, så många bra saker när man har haft det motigt och trott att allt varit kört. Glad för din skull att det verkar ordna sig för dig nu. Kramar

det är meningen att du ska hålla på med det du gör ,du fixar detta med andlig och fysiska personers hjälp..tusen helande kramar till dig…
monica
Hej du trisha! Jag förstår vilken hemsk dag (tid) det har varit,jag har också varit med om konkurs (bolagsmässigt) och det är inte roligt.För hur det än är så går det ut över privat ekonomin mm.Jag stängde in mig på kontoret och drack mig full och spelade musik när beskedet kom,det behövde jag då. Men sen gjorde jag som du och tog tag i allt.Du nu i efterhand så kan jag säga att det stärker en! Tänk positivt! Jag önskar dig det bästa! Å du så mycket du ger "bara" här på forumet! Då kan man ju tänka och förstå hur mycket mer du ger överhuvudtaget!
Kram

Vad härligt det är när allt vänder när man tror att man är nere i "skiten".Inte är du en hemsk människa heller..det strålar ju så mycket gott om dig iaf vad jag kan se på ditt foto här..Men man känner sig liten förstås när problemen tycks hagla över en såsom skulder tex. Jag vet..Har själv en massa skulder som jag troligtvis aldrig kommer att kunna betala om jag inte vinner på lotto då..*s*
En underbar historia som slutade gott 
Må lyckan vara med dig i fortsättningen!
Varma kramar Eva

Det sköna är när man "upptäcker" att det materiella egentligen saknar betydelse. Jag har sedan i Höstas börjat "städa" i mitt liv. Det var när jag avslutat ett långt heldött förhållande och började tänka på vad som egentligen är viktigt i livet, då halkade jag in på det mediala/andliga. Helt fantastiskt, jag är en helt ny person i dag. Fastän ekonomin har gått åt……och jag varenda månad får brev om avstängning av el och nu senast att vattnet stängs den 10 Juni, men jag vägrar deppa i hop. Ska nu sälja mitt hus, så att jag kan lösa alla skulder och starta om i från noll. Är nöjd med mat på bordet och kärlek till och från mina barn. Fast livet är "skit" känns det jäkligt härligt. Kram till dig Trisha och alla andra.
Katarina

Alltså….. jag skriver ner det jag upplevde och får det här tillbaka…. Mmmm säger jag bara! Vilken härlig känsla att det finns så många härliga människor som er! Jag tror ju i mitt hjärta att det finns något mer om man bara lyckas ro ur det som känns jobbigt och med den här härliga responsen så blir det ju mer än en tro.
Har idag varit o handlat examensskor med min nya kärlek och hans 12-åriga dotter. Vilken kvalitet! Han o hans döttrar bjuder in mig helt o hållet. Och ni som vet lite om mig, vet hur länge jag levt ensam i tro på en kärlek som är hela vägen - själen, tänket, fysiskt o känslomässigt. Var på väg att ge upp, tänkte att - tja, det går väl ändå. Och så är han här. Så fin… Kommer aldrig att kompromissa, tänkte jag. Blir det inte en själsfrände så kvittar det.
Så - tack alla ni som gett mig så oerhört fin respons och kan se något annat än en loser. Idag känner jag mig som en riktig Winner - vad är väl en miljon på Triss…. Och jag känner mig så övertygad att jag finner en vacker väg i full integritet, där jag också kan betala det jag är skyldig. Härlig känsla! Än en gång - TACK alla ni som med sån känsla svarat mig. Värmer mer än ord kan säga.

Kram och all lycka i fortsättningen!!

Man klarar av dom flesta motgångar, bara man får ha hälsan i behåll. Det är när den sviktar som man är verkligt illa ute.
Och vänner! Tänk vad goda, sanna vänner har att ge.
Att du inte har en endaste pryl är sist och slutligen inte så viktigt, det kan du skaffa när du kommer dig på grön kvist igen, men sin hälsa och sina vänner, dom kan man inte köpa, men man kan få dom GRATIS om man har tur!
Kram Trisha! Det är du värd! Du har hjälpt så många!

I morgon är första dagen i resten av ditt liv,
Kram Anders

Jätte kram till dig Tricha i allt elände så måste det kännas oerhört skönt med sådan härliga och stöttande mäniskor omkring dig.
Även om deom säger att pengar inte betyder allt så är dom ju ändå en vikt faktor i vårat liv.
Men vännerna är ändå så mycket mer värda och i en sådan här situation så visar det ju verkligen vem vännerna är.
Starkt också att släppa in dom för inte alla som gör det heller utan som drar sig undan i en sådan här situation.
Så kram på dig och lycka till nu med din nystart på alla plan *L*
Lasse

Det är precis rätt tid också för en nystart, nymåne nu ;)
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Jag vill ge dig en kram Trisha, för din positiva inställning, trots alla svårigheter! Kraam! :)
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."
Jag blir glad av att läsa i denhär tråden.Kram Trisha

En sån fin berättelse trots det svåra. Kram.

Jag hoppas av hela mitt hjärta att alt skall bli bra för dig. Ha det bra. Och många kramar till dig.

Många kramar till dig!
Jag är så oerhört glad att höra att du till slut har mött din själsfrände. Det ger mig tro på att aldrig ge upp även när livet ser helt gråsvart ut.
All kärlek och lycka till ditt nya liv!!!!!
Jag önskar dig ditt livs bästa sommar! 

Jag vill bara än en gång tacka er alla för den enorma kärlekskick ni skickat!! Jag är såååå säker på att det är tack vare mina vänner och de positiva vibbar jag fått från så många av er, som gör att jag mår som en Drottning denna dag!
Tack igen - det ni också ger mig tillbaka är vetskapen om visionen jag fick för 20 år sen när jag sprang in i väggen… en cirkel av själar och alla visste vi i djupet inom oss vilka vi var. Att se in i dessa ögon - människor som fullständigt bejakar varandra. Utan spel. Utan konkurrens. I total medvetenhet att det är Tillsammans vi gör det.
I morse gick ett program på TV 4 - Sacred Planet. Kolla om ni kan få hem det på datorn eller om det går i repris…. Så otroligt vackert att tårarna bara rann…..
Ha den underbaraste av nationaldagar! Nu firar vi vårt vackra land idag och denna ljuvliga planet vi bor på! TACK IGEN ALLA!