Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettövrigt
Läst 2977 ggr
Zedd75
0

04:22 ??

Hej nu har det hänt 7 nätter i rad. vad betyder detta ? jag vaknar alltid 04:22 varie natt. Kl står alltid 04:22 inte 04:23 eller något sånt ?

Någon som kan tolka det ?

Jane-Lyzell
0

Kanske den tiden då dina andevänner kan nå dig lättast eller så är det något du ska vara uppmärksamm på!

Kram Jane

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

[TotemoOmoshiroi]
0

Slut på batteri i klockan? Cool Näh, f´låt! bara skojja. jag har hört flera som vaknar en exakt tidpunkt. inte alls omöjligt att det är någon ande som vill säga dig något med just det tidsslaget!

tommytoe
1

Kan siffrorna betyda något för dig?

Pluppis
0

Hej!

Hoppas det finns någon som kan svara på din fråga, jag vaknar också exakt samma tid, natt efter natt.. Fast en timme före dig, 03:22..

~* Framtiden är något som endast du själv kan skapa *~

stina63
0

samma sak för mej också för en del år sen.. Då väckte dom mej halv tre på morgonen under ett par dagar.. och sa till mej att lyssna. Så jag tror att dom vill dej något. Nästa gång Zebb så fråga dom.

Tina

Stardust
0

Kan det vara en vink från din angel eller guide?

Jag vaknar näste varje natt kl. 3.33.  Jag blev nyfiken och hittade detta (på engelska):

333 - This sign indicates that your Spirit Guides agree with your thoughts and feelings and could be interpreted as a Cosmic 'Yes!' to questions you have asked or ideas you may have.

Här är länken:  http://www.spiritual-path.com/numerology.htm  Kanske den hjälper någon.

vapala
0

Är med på vad tidigare sagt att någon vill något, att det sker samma tid kan vara för att du verkligen skall uppmärksamma det, inte tolka det som "sömnsvårigheter"