Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettofftopic
Läst 640 ggr
[mia-38]
0

God morgon

Hej på er alla!!

Idag är det studentfest!! Min systerdotter går ut gymnasiet idag. Gud vad tiden går.Skrattande

Mår inte så bra själv….vet inte än om mina känslor är besvarade från killen jag är dödskär i…men jag tror det. Har sovit dåligt pga detta.Fundersam

Önskar alla nu en kanonfin dag med mycket sol.

Kram från Mia

Tinnie
0

Godmorgon…

Här skiner solen och det är en 15 grader redan. Vid 12,30 när jag hämtat dottern från dagis, bär det av till stranden en liten stund. Hon är ett riktigt litet vattendjur. :)

Önskar alla en strålande dag.

Kram Tinnie.

svegga
0

Hoppas allt löser sig,det är slitsamt att va nykär,men vilken underbar känsla så prova njut ändå.Det ser ut att bli en härlig dag,solen skiner.Ska precis putsa lite fönster,SUCK.

KRAM svegga

Zedd75
0

God morgon Här skiner solen

maiya
0

Godmorgon! Önskar er alla här på Ön en fin dag.Solen lyser och i skuggan är det 19grader reda här på morgonen.Glad

wolfie
0

God morgon alla!Strålande väder i dag med!ha en fin dag!

SEViking
0

God morgon gott folk

Här strålar fader sol i dag med, å utspring för treorna, en trevlig dag för många.

Öskar alla en underbar dag

SEV Oskyldig

tommytoe
0

Godmorgon! Redan skolavslutning, här är det nästa vecka. Kram på dig mia, hoppas det ordnar sig med kärleken.

isa
0

God morgon! Här ( Stockholm ) är det strålande väder idag också.

SEViking
0

Den 5.te slutar treorna och ettor å tråor får stanna til den 10.de

SEV Oskyldig

[Chakra]
0

Godmorgon alla soliga människor!

Här är det också skolavslutning i nästa vecka, men studentfest  ska jag på i helgen! Blir bara så avundsjuk för att man inte fick vara med om det själv.Det var borttaget i flera år när jag var så gammal, men det är ju rätt länge senGlad

Elisabeth-J
0

Godmorgon! Här blir det ännu en het dag med strålande sol! :)

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

annalina
0

Godmorgon!

Studentbalerna har börjat här i Lund. Festligt med alla glada unga. Strålande sol här oxå.

Jag är ny här på sidan så jag tänkte passa på att fråga varför ni kallar sidan för "ön"?

tommytoe
0

#12 En förkortning för över-naturligt

bajn
0

Godförmiddag. Solen lyser från klarblå himmel, 32 grader, vad ska denna dag ge? Studentfest i kväll (strängnäs) och studentfest nästa fredag (Lindesberg) tur att det inte faller in på samma dag, kan inte dela på mej….. *fniss*

Marina2
0

Hej på er! Här skiner solen! Ha en underbar dag alla!

NancyAlke
0

Hallojs! Hälsar från ännu en underbart solig dag i Mariestad! Jag kan meddela att detta kommer att bli min hemstad från slutet av sommaren Cool

stina63
0

God eftermiddag en härlig solig dag.. har vairt iväg och köpt regnbågskorten.. Med dom kan man ta ett kort efter ha mediterat. Och de stämmer alltid in.