Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: andarspöken
Läst 603 ggr
mammagranbacken
0

Intressant med medium.

Min gammelfarmor var synsk. Hon sa alltid att vi söndagsbarn kunde se övernaturligt, men det måste vara något fel på mig för jag ser aldrig någonting. Det är många som intresserar sig av medium i familjen. Men hur ska man lyckas hitta sin mediala förmåga? Skulle gärna vilja ha kontakt med min man. Och alla andra som man tycker om. Men hur får man förmågan? Man skulle varit som sin gammelfarmor. Så finns det någon som kan ge mig ett svar så vore det snällt.

MVH MIA

Tuva-Lena
0

Tycker du skall testa distanskursen som går här på forumet. Jag har alltd trott att jag var totalt omedial, men sedan jag gått kursen här hos Elisabeth har jag fått ändra mig helt enkelt. Vi har alla ådran verkar det som.. Glad

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

stina63
0

Håller med *1 man kan börja på distanskursen här på forumet eller så kan man börja gå på meditations grupper..En bra början på sin mediala utveckling.

Zedd75
0

Japp moster kan hålla med min kursskbrater där. Vill man utväklasig medialt så är disatskursen bra. men anars är det nog bar att tänka på det och säga till att du vill öppna dig. jag kan fröska lära dig någon dag att öppna din chara om du vill.

MVH klas

vattuqvinna
0

Du jar redan den mediala förmågan eftersom du har en själ. Att jobba med den kan man göra via healing,meditation,och prtat med sina andliga vägledare,Låtsas att du har någon guid med dig och prtat lit emed honom/henne varje dag då blir dom så glada och du får säkert känna av dom i kroppen på nåttt sätt,en lätt rysning kanske..men det har du ju redan känt eller hur? *ler*

kram monica

Red-Lady
0

Jag håller med vattuqvinna. Där Mia Jag tror att du en vacker dag få se och gänna mer MIa

mammagranbacken
0

tack alla goda för hjälpen med alla råd kram mia

Trisha
0

Håller med alla som svarat. Bara det att du "hamnat"´på det här forumet tyder ju på ditt intresse o nyfikenhet. Tror bara att vi ibland kan tvivla på oss själva i tro att det ska se ut på ett visst sätt.

Att ha en kommunikation, som här på forumet t ex, med likasinnade gör att mycket vaknar upp som det är dags för. Leta vidare, lyssna på råd och rätt som det är så känns något bara så rätt. Då är det bara "GO, GO, GO!" som gäller. Jag har alltid lyssnat på min inre känsla och hamnat hos dom bästa av lärare, eller vägvisare som jag väljer att se dem!

Lycka till och lita på dig själv!

Medarbetare på Övernaturligt i Fokus