Utökning
Nu har jag ökat ut min firma med koppningsmassage. en jättebra behandling som går in på djupet och behandlar även meridianbanorna. Bra mot,dålig blodcirkulation,celluliter,förstoppning,restless legs mm.
Bor ni i närhet av Lindesberg kom gärna och pröva..
Monicas Livshälsa
kram
Du gör inte Hott stones?
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"

nej det har jag inte börjat med ..*ler* koppningen är väldigt skön också *s*

#2 får väll åka med min kussin upp någon gång då när han säljer blommor där ;)

#2 nja…skönt?
jag använder koppning på mina armar och lår. På överarmarna gör det så j-la ont, men det beror ju på att jag är så spänd där. Jag känner att det blir bättre och bättre. Vilken typ har du? Glas eller enbart "gummi" koppar? NU testar jag glas men har de andra också. Och visst håller jag med om att det är skönt, särskilt på ryggen, men då måste jag ha hjälp 
"Vandra i skönhet"
Kram Xinluo

#3 ja gör du det du är välkommen =0)
#4 jo det känns ju på ställen där man har dålig blodcirkkulation men det blir bättre för varje gån man gör det,jag tyker det känns så "nytt" efter koppningen att man verkligen kommer igång,jättebra. satt nyss och gjorde på mina ben och lår ,kunde inte sova i natt på grund av att det kryper i bena på mig men det ska jag nog få bort med lite koppning och motion.=0)

Önskar jag bodde i Lindesberg. Jag är väl den enda som kan frysa när det är sommar. :-( Igår på jobbet hade jag både väst och vantar på mej ett tag. Det måste väl bero på dålig blodcirkulation?! Inte kan det väl vara rökningen? 

hej vattuqvinna..du skrev du har krypningar i bena…är det inte rls..du har..det visas på tv om det…www.rls.nu..treoe jag..annars .se..du får prova dig fram till rätt…

Låter helt ljuvligt, vattuqvinna! Kanske kan ta vägen över Lindesberg när jag åker till Orsa o min stuga snart….. Låter som du är kreativ o har en härlig energi! Lycka till med allt!
Har plockat härliga mjuka stenar i Orsas älvar, ska damma av dom och börja med stenmassagen igen.. Inte heller dumt. Och för dom där trista groparna som börjar dyka upp tänkte jag prova med koppningen…. Tack för tipset!
Medarbetare på Övernaturligt i Fokus

#7 är du så frusen har du antagligen en dålig blodcirkulation men du kan ocksp ha för mycket Yin i kroppen ,,du bör äta varm mat,vam ,dryck..och rökningen .*ler* ja du vet säkeert vad den gör.
#8 ja dom kallar det nog för restless legs,jag har många blockeringar i mina muskler som jag jobbar med..blir tokig när särkilt ett ben krampar sig och man inte kan sova pust!!
#9 tack för det och kom gärna och hälsa på.Ja är man egenföretagare så får man hitta på nya saker ..kram kram