Eleri-Twinkel
Hej vännen
Hur går det med din son? hoppas det är bättre
Kram Jane
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"
Tänk vad go du är Jane som månar över så många, jag svarar jag med för att jag bara ville säga det.
Du är en riktig guldklimp *Ler stort*!
Tack!
Jadu goaste du, han är på väg tillbaka sakta men säkert. Han går på stark antibiotika som har lyckats få infektionen att gå tillbaka. Han sväljer motvilligt medicinen med jordgubbssylt och gör sitt bästa (för att bara vara tre år) med att inte klia.
Han har svårt att sova om nätterna och vi har fått vaka lite pga han kliar i sömnen, men jag lägger tunna förband och det funkar lite bättre.
Jag har fått massor med tips från vänner, bekanta och ex medlemmar här om salvor osv och jag ska ge mig ut på bland annat hälsokost för att se om jag kan hitta det jag fått råd om:-D
Men först måste jag själv bli frisk, jag tog över infektionen och går själv på antibiotika nu*s* Galet men helt sant:-P
KRAAAAAAAAAM
Sänder er mera healing till dig och böner om healande för din son! (fick du tag på någon salva som tar bort kli och smärta?)
KRAMMMMMM Jane
#4 Jag fick tag i en salva som enbart består av vitt vaselin. Den gör sitt till att mjuka upp och dämpa kliandet eftersom den är så fet.
Tack snälla för din omtanke och värme!!! *KRAMA OOOM*
Sänder massor med healing till dig och ljus till din son. Du vännen. tunna bomullsvantar?!??! typ finns på apoteket tror jag så kan han inte riva sig under natten.
Varm Krammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
Tack vännen*Krama* Ja det kommer få bli sådana även fast de bara finns i vuxenstorlek. Hittills har jag lindat om händerna med tunna omullsbandage, funkar relativt bra oxå under förutsättningen att jag ligger bredvid hnom när han sover med ett hököga öppet*s*
KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAMMMMMMMMM

elina..när mina fötter spricker sönder..så brukar jag sitta i fotbad med honung i..det mjuknar och föterna blir fortare bättre…du kanske kan låta lillkillen sitta med sina händer i honungsbad..och leka lite med några saker….det är ju inte farligt heller för om lillkillen skulle råka få i sig lite i munnen om han skulle nu stoppa något i mun..ha en bra dag..tänker på er båda..puss på pannan
Ååååh Annie, vilket bra tips, det ska jag testa i morgon:-D
Kraaam o tack snälla, Puss
Ringblomsalva är nog det bästa som jag testat. Det verkar funka på det mesta och med tanke på ringblommans antiseptiska verkan så är det kanske värt ett försök?!
Lycka till och hoppas av hela mitt hjärta att din lille "knodd" blir bra snart.
Kram Karin
Tack för tipset Karin:-D Stor kram!!!
Skönt att höra att det går åt rätt håll, vad duktig han är din lille son, inte lätt när det kliar så. Att du lindar på nätterna är jättebra så han inte river så hårt om han nu skulle klia sig iaf. En annan sak jag gjorde när min dotter var liten när det kliade hemskt var att ta en colaburk ur kylen och lägga en stund på stället som kliade, kylan lindrade på nått sätt klådan ett tag (när man redan hade smörjt och det kliade ändå). Pussa på honom från mig och kram till dig.
#12 Ja man får som sagt vara påhittig, jag har nog aldrig fått klura så mycket på alternativa lösningar sen busfröet kom till världen och med all sin allergi. =)
Kraaaam!!!:-D

hej och godmorgon på er…det är fotvården som rekomendera det…när jag var där..fotbadet var skönt..du kan låta lillkillen sitta en ett lite bajla ute i skuggan om han inte tål solen så mycket..det är ALLTID kul o roligt att plaska i vatten…när han har varit i honungsvatten ett bra ta..så ta och massera hans händer i vatten..då är dom mjuka o goa..ha en bra dag i baljan…kram på er..puss på pannan..smörj han sen med olivolja..det torkar in efter en stund
Tack vännen för dina råd*Krama om*

Skickar en personlig hälsning till dig, både med healing o lite tips. Ooops - vilket fet stil! Vad har jag nu gjort….
Hm. Vad härligt med all värme i såna här situationer, eller hur? Och tack för din fina hälsning igår Eleri Twinkle, den kom fint efter en dags…. isch! Härlig energi när vi hjälps åt skicka till varandra!
Medarbetare på Övernaturligt i Fokus
Va skönt att se hur det löser sig för dig, och så många tips som har rullat in….vet inte om det hjälper men jag kan oxå komma med ett tips, och det är att jag har helosansalva mot min jobbiga nickelexem i händer och fötter, jag fick oxå först en enorm inflamerad exem i händerna….så det blev kortisonsalva, fick prova mig fram ända tills den starkaste, då först vände det…men jag slutade med kortisonen efter några år, för det är inte bra i längden….så jag har testat alla möjliga o omöjliga salvor, tills jag blev nöjd med helosanen….fast den svider och bränner först ett litet tag, men sen går det över….jag brukar blåsa eller fläkta när det är som värst…..kramar om er och lycka till…..
Sänder dig en salva för sonen - och hoppas att den kan hjälpa(finns inge värre en då ett barn lider)
Kram Jane
#16 Jag skickade tillbaka ett litet mail till dig*ler* Goa Trisha som "känns" ända vägen hit*ler* KRAM
#17 Ja, sannerligen har det stömmat in råd och tips, men jag är så UNDERBART lycklig för det. Vilken härlig omtanke från alla här på ÖN, det värme såååå otroligt mycket!!! Jag har antecknat en hel massa och ska se i vilken riktning vi ska börja*ler*
#18 Tack goa, goa du*Krama* Nej, det har slitit hårt på mammahjärtat att se honom ha så ont, men man få bita ihop och försöka hålla tårarna för sig själv och vara uppmuntrande för honom ist. Det underbara med mitt busfrö är att han har så nära till skratt och fniss, s även att han har så mycket sår, smörj och bandage så springer han omkring och sjunger och skrattar*ler*
Kraaam
Läser tråden med glädje, och ser ert lilla busfrö framför mig!
Jag har ingen läkekur att rekommendera just nu, men du har ju fått så många fina tips, men fick ett mejl idag från en vän och hennes lille treårige son tittade just då på "Greta gris" skrev hon. Jag fick världens skrattanfall här för det lät så roligt!
Är det någon film du känner igen?
#20 Oooja, den köpte vi till sonen härom veckan. Toksöt film*s*