Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterandarspöken
Läst 799 ggr
Red-Lady
0

Min dröm

Härom natten hade jag en konstig dröm. Jag drömde att jag fick ett telefonsamtal från gubbe jag inte fiste vem han var.

Han sa att jag skulle komma hem till honom. Vilkert jag gjorde men kan ej komma på va jag var. När jag kom hem till honom sa han att jag skulle gå in i det rumert han pickade på. Jag gick in rumert där såg ja en stor gorilla som var i en bur.

Han sa till mig att gorillan hade valt ut mig. Sedan vackna jag att jag skulle sätta upp den bur som gorillan skulle vara i.

Mitt hjärta klappade för fullt. Var kan denna dröm ha för betydelse tror ni. Tack sam för svar ha det gott alla på ön.

Red-Lady
0

Det blev lite fel här ser jag.

Jag skulle sätta upp buren hema oss mig , jag hålde på med buren när jag vaknade. Vet ej om gorillan kom hem till mig heller inte.

vattuqvinna
0

gorilla strå för . kraft att bestämma själv. Våga lita på dig själv och dina åsikter.stå för dina åsikter nervärdera dom inte.

kanske är nått att tänka på

kram

Red-Lady
0

Tack för det skall tänka på det. Kram

ewapewa
0

Fast den var ju i en bur!? Är det någon del av dig som du inte släpper fram? Dolda krafter, gorillor är ju starka, okontrollerbara.. Finns det en hjälpare som försöker visa dig den sidan av dig själv?

Kram

Red-Lady
0

Jag vet inte det men det kan det vara Jag har många andar som springer här i mitt hem. Så vem vet. Tack skall du ha. Vi hörs