tandläkare
Fick kasta mig övet telefonen nu på morgonen o ringa jourhavande tandläkare..Fick en chock när jag såg mig i spegeln ser ut som ett monster rent ut sagt.Svullen överläpp och halva sidan i ansiktet upp under ögat..Just snyggt jobbat av mig…Och jag som har en sån STOOOOR tandläkar skräck.huga..har med mig en väninna som tur är som får vara mitt stöd idag…Sorry! ville bara beklaga mig lite..för just nu tycker jag såå synd om mig själv..hihi
Eva

Det går nog bra hos tandläkaren, tänker på dig.

tack thinka! vad gullig du är
Ja det hoppas jag också
Kram Eva

stackars dig har själv tandläkar skräck!
Lycka till!!!

Det är jobbigt med tandläkarskräck. Tala om för tandläkaren att du har den rädslan, dom är väldigt förstående och hjälper dig på rätt sätt. Mina tankar finns hos dig!
Kram
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

#3 Javisst det är sannerligen inte det roligaste man kan ha..Tack!
Hej Elisabeth!
Jag berättade det direkt när jag ringde att jag har tandläkar skräck.jo det är som du säger dom brukar ha förståelse faktiskt och tur är väl det..Tack för dina tankar!
Kram Eva
Har själv lidit av tandläkarskräck,och det är vanligare än man tror.det är helt ok,att hålla tandsköterskan i handen!
Det låter som en pennecelin kur kan bota detta:-)
Lycka till hos tandläkarn (gillar inte det heller, hua)
Vänligen Jane
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"
AJ;AJ;AJ;…..huuuga…jag lider oxå av tandläkarskräck, så jag lider verkligen med dig…..usch, nu är jag alldeles knottrig på armarna…bara tanken…..hoppas verkligen att det går bra och att tandläkaren är en ängel…..kram från mig och lycka till

tack alla för era tankar!!
Det gick bra jag fick penecillin dom kunde inte ens komma in o göra något i munnen.Men fick bannor att gå iväg o fixa tanden när varet o inflammationen var borta..t.o.m min 21 åriga dotter skällde på mig o då kände jag mig verkligen liten ska ni veta..*s*
Kram Eva