Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettsorg
Läst 946 ggr
Gonken
0

Min älskade morfar

I går dog min morfar..Han fick bli 90 år och dog hastigt hemma. Visst så vet jag att det är skönt att han ej behövde ligga på sjukhus eller på ett hem..men det hjälps inte. HAN FATTAS MIG!

När jag nu tänker på min stackars lilla mormor som är ensam kvar så gråter mitt hjärta…dom fick ju ett helt liv tillsammans och nu ska hon behöva fortsätta själv. Visst finns vi i familjen här för henne men det är ju inte samma som sin älskade make.

Min pappa är inte troende och tror verkligen inte på ett liv efter döden men han sa att om någon får komma till himmlen så är det morfar. Han var en fin människa.

Puss på dig älskade morfar

Elisabeth-J
0

Jag sänder en tröstande kram till dig i sorgen!

Jag tror inte heller att det kan vara lätt när den ena går över när man har levt tillsammans så länge. En del tar det jättehårt medan andra tar det bättre. Min mormor och morfar är nu över 90 år båda två och vi brukar prata just om det, hur den ena skulle reagera när den andra går över. Även fast vi är en otroligt stor släkt som alltid flnns där hos dom så är det som du säger här, ingen annan kan ersätta så den saknaden blir nog ett stort tomrum även om själen kommer och hälsar på.

Kramar!!!

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

kybele
0

Beklagar verkligen sorgen,kan inget annat än att beklaga och sända alla mina varmaste tankar till dig och din familj. Sorgen är svår men den kommer man igenom men låt de ta tid. Största kram du någonsin kan tänka dig. Återigen beklagar sorgen

skruttan31
0

beklagar sorgen ..  och sänder4 dig en varm omtanke,, kramar mitt i allt,,

Gonken
0

Tack snälla rara ni.

britt-mari
0

Jag vet inte riktigt vad man ska säja i en stund som den här. Ni har förmodligen en jobbig period framför Er. Men ta vara på varandra. Jag skänker en tanke till din Mormor och till Er andra.

Kram Britt-Mari

Vibeka
0

Sänder dig en varm kram och tänker på dig.

Eleri-Twinkle
0

Beklagar sorgen gumman*kramar om*!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Marina2
0

Beklagar sorgen. Kram

caerula_draconis
0

Hej vännen, jag beklagar sorgen!

Du har mitt nummer i fall du känner för att prata *kramar om*

Jane-Lyzell
0

Varma Kramar för tröstOskyldig

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

stina63
0

Skickar en bamse kram till dej,, har själv en farfar som är snart om ett par månader 99 år…

sinsiew
0

En varm kram till dej och de dina som förlorat en nära och kär familjemedlem. En liten extra kram till din mormor med mkt ljus och värme.

Gonken
0

Tack alla ni för varma tankar och fina ord

Eija
0

Beklagar verkligen sorgen efter din morfar, och känner med din mormor, det måste vara svårt….men som du säger så är det skönt att han fick somna in hemma, det är ju det bästa som kunde hända…..så han slapp ligga på sjukhuset, och att han fick vara med din mormor in i det sista……Kanske är han en fågel som flyger där uppe och håller ett vakande öga på er och mormor din nu…..

Eija
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här kommer fågeln..

Gonken
0

#14 tack för dina fina ord

tommytoe
0

Beklagar sorgen o skickar kramar.