Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettintuitionsövningar
Läst 763 ggr
Elisabeth-J
0

Stort TACK!!!!

Till er som ställde upp i kvällens övningar och Tack till er kursdeltagare, ni lägger verkligen ner tid och energi på det ni gör!

Kramar!!!

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

EwaKristina
0

Från hjärtat,manni..varmt tack för ett så fint arbete.Avläsningen fick mej nästintill att drutta av stolen,haha Och min lilla farfar,så trogen han är mot nya underbara förmågor.Tack,vännen!!

Manni
0

Tack själv! Ja, jag druttade nästan av stolen, jag också… Det var så roligt att läsa av dig, och jag fick sån fin hjälp av din farfar. :)

Kram!!

skruttan31
0

Fick tyvärr be min vän eleri_twinkle kasta sig  in o skicka till elisabeth,, att jag fick förhinder,, har varit o är en kaotisk kväll.. bara hemma o får i mig lite mat,, o tillbaka till lasarettet,,,  de sköna i allt än så länge är att de inte var någon hjärtinfarkt på min far i alla fall..  så nu ska vi bara få bukt på varför han krampar så,.,   Tack för jag fick komma med till en början,,  Kramar till er,,,

elr15
0

Tack Elisabeth för att jag fick chansen ikväll o tack Tommytoe för ditt jobb med att läsa av, vilket jag tycker du gjorde bra :). Kram till er båda! Eva-Lena

Elisabeth-J
0

#3 Skickar en kram till dig!!!!

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

april4
0

Jag säger oxå tack till dig Elisabeth för chansen att få vara med. Den betydde mycket. Stort tack oxå till Thinka som gjorde ett kanonjobb.Kram

Thinka
0

Tusen tack för att jag fick öva på dig april4.

cattigirl
0

vilken trevlig upplevelse det varGlad massor av saker som stämde och om jag får fundera ett tag så kommer jag nog på mer saker som stämmer (vilket jag just gjorde… ska nu försöka mig påatt skicka pm…)

Ina123
0

Tack Cattigirl för jag fick öva på dig, jag lärde mig nått nytt igen, ser fram emot ditt pm :) Kramar

Stort tack Elisabeth för att du lägger ner så mycket tid och energi på oss, du gör ett fantastiskt jobb och när vi tvekar så är du där och stöttar, Stor kram på dig Kyss

Tuva-Lena
0

Tack MIRJAMI för en lärorik kväll, och för din fina feed back. Jag håller tummarna för dig! Och tack till Elisabeth som tar dig tid till det här, en solig sommardag som den här har varit. Kram till er båda! :)

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

MIRJAMI
0

Jag kan bara säga vilken upplevelse!!!! Tusen tack för både Inga-Lena och Elisabeth.J

Zedd75
0

Japp jag vill ge ett stort tack till Chakra. Tack med för hjälpen med dammen

kram Zedd75