Lista söndag 1 juni
Här kommer listan med er som är med imorgon kl 20.00.
Ca kl. 19.00 så kommer ni att komma in på den låsta delen, jag skriver här i tråden när det är klart och vad ni kandske behöver göra för att komma dit.
Tänk på att du ska ha ett foto på dig själv, du kan välja att lägga in ett på din personliga sida eller lägga in ett foto sen i tråden.
Listan kan komma att fyllas på så håll utkik ni som har anmält att ni kan delta i den tidigare tråden.
Jimmy_Ottossn -Hellas
EwaKristina - Manni
MIRJAMI - Inga-Lena
april4 - Thinka
elr15 - Tommytoe
Eleri_Twinkle - maiya
cattigirl - Ina123
Chakra - Zedd75
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Ni som är uppskrivna kan väl skriva något här så jag vet att ni har sett listan :)
Elisabeth
Ja jag har sett den nu:), duger den bild jag har på min sida eller ska jag leta upp någon annan?

#1 jag ser dig 

#2 Den bilden blir nog jättebra Jimmy :)
Elisabeth
4# vad bra då ska jag vara berädd imorgon, men hur funkar den låsta delen? om jag inte mins helt fel så tror jag mig ha sett en tråd för det…

#5 Jag kommer att skriva om det här imorgon vid 19-tiden.
Elisabeth
#2, 5: Din bild blir jättebra…….jag tror i själva verket fotot i sig inte har så jättestor betydelse, det är mest en psykiskt trygghet :)
Vi hörs imorgon!
Jag har sett listan och det ska bli spännande att få vara med.

jag har sett listan. blev lite nervös nu har inte varit med på sånnt här förut och e inte så bra på datorn så e nervös för att jag ska göra fel…. jag har flera bilder på min personliga sida räcker det eller behöver det vara nyare?
#9 Hej, det räcker med din avatarbild som jag ser här, du behöver inte krångla med att lägga in nån bild om du tycker det är jobbigt.
Vi hjälps åt du och jag, jag är ju nybörjare så jag är alltid lite nervös jag också innan, jag är jättetacksam att jag får öva på dig.
Ses på söndag då i låsta tråden :) Elisabeth skriver och berättar hur du ska göra här sen när det är dags, kram / Cathrine

#10 oki doki. vad roligt det ska bli. det är kul att hjälpa till

jag ser o tackar :)

vet inte hur det går till, vad man ser den låsta delen etc, men jag hoppas det löser sig :)
7#, vad bra:), nä det är ju inte alltid man har tillgång till att få jobba via bilder heller….men att vi alla arbetar ju olika så bättre och fråga känner jag så ni får möjligheten och säga hur ni bäst vill ha det:)
Höres!
Va kull. Jag har sett mitt namn här!!! Ska absolut finnas här imorgon 19.00!!!

tror jag trillade ur listan igen =)

Har sett listan här :)
#15 Heja MIRJAMI!
Ja, vi har ju redan pratats vid, men hej i alla fall! Jag kontaktar dig imorgon starx innan så behöver du inte sitta på nålar. Går in vid 19.30 första gången. Kraam! ;)
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."
#16 Celeste! Jag har ett pm till dig som jag snart skickar iväg - nästan färdig!! :)
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."
En fråga: När man skickar in en bild på sig själv i den låsta tråden------------vart tar bilden vägen efter det? Hoppas den blir raderad.

Meddelar att jag också sett detta, tack för att du ställer upp april4!

#13 Hej elr15! Jo du kommer se den låsta delen här i forumet. Det ordnar sig :)

Hej Tommytoe! Det ska bli spännande :). Vi hörs vidare imorgon då :). //Eva-Lena
#21 tack själv, för mig är detta oerhört spännande.

Hej!
fick veta att jag är ledig ikväll…är så nyfiken på vad Ni gör…
Jag jobbar ju vanligtvis mellan 18.00 -- 07.00 å helgerna är nästan alltid bokade med jobb…*suckar*
Om Någon vill öva på mig oxå - så är Ni hjärtligt välkomna!!!
KRAM

Har sett listan,och finns här klockan 20!

Har sett listan är här kl.19.30.Kram

Listan är uppdaterad
Elisabeth
jag har sett att jag kom med,, och kan vara med,, kul,,, tack

#29 Tack skruttan31 för att jag får öva på dig ikväll.Jag kommer att finns här från kl19.30.Då ses vi här ikväll.Kram

Jag kan hoppa in om det blir. att någon hoppar av.
Jag är ledig för avläsning om någon hoppar av.
#26 Hej EwaKristina! Jag finns här från 19.30, det ska bli kul :)

#26 Ja,vi "syns" då…Ska bli rktigt roligt!!

Nu är allt klart, så ni ska se dom låsta trådarna nu, om ni inte ser dom så prova först att uppdatera genom att trycka F5, om inte det hjälper så kan du logga in och ut igen och då ska det förhoppningsvis fungera, annars får ni hojta till. När ni ser era trådar så skriv en rad där så vi vet att ni är där :)
Elisabeth
jag ser inte min låsta tråd. Har uppdaterat + loggat ut och loggat in igen. Det funkar inte

Lä den här tråden och följ dom exempel som finns där:
http://overnaturligt.ifokus.se/Forum/Read.aspx?ThreadId=971ce1d1-01fe-4704-b71e-939a0e930764
Elisabeth

Du ska se ett hänglås framför tråden som är låst.
Elisabeth

Det har blivit en ändring på listan då CarolineO inte hört av sig och inte är inloggad, så MoonFairy får hoppa in istället.
Elisabeth

Jag har just fått meddelande att skruttan inte kan ikväll och MoonFairy har inte hört av sig så nu behöver vi 2 som vet att dom kan inom kort tid, finns det någon som är intresserad av att vara med om en kvart? :)
Elisabeth
Jag kan!

jag kan!

jag kan direkt
"Vandra i skönhet"
Kram Xinluo

#41 Tack! Jag sätter in dig där :)
Elisabeth
Jag kan också om det behövs

Jag kan också

Det är klart nu men om ni kan får ni gärna skriva upp er på nästa veckas lista. Tack för att ni finns! :)
Kramar!
Elisabeth
Skönt att det fanns dom som kunde ställa upp så snabbt. Nästa helg kan inte jag.. jobbar till 21 hela helgen. Men helgen efter då kan jag.

ja kan nästa söndag
men ja antar att det kommer en ny tråd om det va? annars anmäler ja mig här såklart 
Lycka till alla ikväll!

#49 Det kommer en ny tråd :)
Elisabeth

Tack för det 

Hjälp Elisabeth! Jag har blivit utloggad!!

nu e ja inne igen :)

Tack Elisabeth för att jag fick chansen ikväll o tack Tommytoe för ditt jobb med att läsa av, vilket jag tycker du gjorde bra :). Kram till er båda! Eva-Lena