Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettmedialitet
Läst 979 ggr
siri21
0

ödet???

Jag är ute och går har jätte ont i min vad men går iallfall. Kommer på mej att tänka väldigt intensivt på min mopedföräljare. Tänker just vända om då jag ser hur just HAN passerar mej i sin bíl. Tror först att jag ser fel men de är han . Blir nästan rädd mej själv då jag inser att jag tänkt på honon så intensivt. Vad beror detta fenomen på.?

MIRJAMI
0

Jag har varit med om liknande händelse flera gånger. Speciellt var det med en vän som jag kunde känna av ofta då han var i närheten ut av mig eller när han skulle ringa mig. Samma sak kände han oftast när jag var i närheten. Jag vet inte hur, men vi bara visste att den ena fans där när man vände på sig.

Elisabeth-J
0

Det beror på att du är medial och är öppen i dina sinnen.

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

tarotlasse
0

Jag får säga att det beror på att du har en väldigt stark intuition.

Har man en stark intuition så är det väldigt vanligt at man kan känna på sig tex vem det är som ringer i telefon.

Och som i ditt fall så är det vanligt attman helt plötsligt börjar tänka på emn person och bara några minuter efter denna tanken så möter man personen.

Kan vara som så att man helt plötsligt börjar tänka på en person som man kanske inte träffat på många år och när man sedan går om hörnet på gatan ja då möter man denna person.

Med din intuition kan du även läsa av dina medmäniskor känna av hur dom mår hur dom är som personer osv.

Man kan träna upp sin intuition så att man kan få fram otroligt träffsäker information.

har ju övningar i detta på våra medial cirklar där eleverna får ta fram sko nummer beskriva hur deras boende ser ut och vid ngt tillfälle har även eleven kunnat få fram telefon nummer.

Så ngt man kan träna upp och bli otroligt duktig på.

Finns ju dom som kallar sig medium som jobbar med sin intuition där dom kan beskriva sina klienter ruggigt bra men inget medium för det.

Ett medium är en person som har kontakt med andevärlden.

Man har inte kontakt med ande världen när man använder sig av sin intution så igentligen inte ngt medium arbete.

Lasse

MIRJAMI
0

Jag har en fråga som jag bara måste ställa….och det är varför man har sådan stark intuition med vissa människor, men inte med alla. Detta är något som jag själv har upplevt. Ibland kunde jag känna en massa saker tex. att en viss persson skulle ringa, men detta gäller bara vissa perssoner i min omgivning. Varför är det så?? Hoppas att ni förstår hur jag menar….