Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: medium
Läst 4384 ggr
Malusen
0

Madeleine McCann

Tittar just på tv ang Madeleine McCann, skulle inte ett medium kunna hitta henne?

s-tjej
0

Har dom inte försökt det? har för mig det men det gick inte så bra

lkn02001
0

kanske kan prova någon annan? såg också dokumentären. Hela mitt inre skriker när det handlar om barn som far illa på något sätt, det är så starkt att jag funderar på om det är ett tecken…

s-tjej
0

Jag har ju rätt klart för mig vad som hänt så…

Men frågan är om de inte har testat medium, eller om det var så att det var nån som erbjöd sig att hjälpa men dom tackade nej *funderar*

siberlina
0

s- tjej   va tror  du har  hänt

lkn02001
0

ja, s-tjej vad tror du har hänt?

Elisabeth-J
0

Det är massor av medium i världen som har hört av sig angående fallet.

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

s-tjej
0

4 & 5: Det vill jag inte lägga ut här ju! Vore oerhört smaklöst!

siberlina
0

s- tjej  ,det   kan du  väl göra  , vi  blir  nyfikna

s-tjej
0

#8 Nej absolut inte, det håller jag för mig själv (eller pratar med andra privat om) nån måtta får det vara

lkn02001
0

du kan väl säga om du tror att hon lever eller inte?

softnjoy
0

jag känner på mig att hon har blivit kidnappad, av nån jävla pedofil liga, ursäkta uttrycket, men hon lever, men mår ändå inte bra..

s-tjej
0

Fortfarande är svaret: Nej! Jag säger ingenting om vad jag tror eller har sett. punkt slut.

Dravcena
0

#3 Intresserad av vad du tror har hänt, så snälla berätta……

s-tjej
0

Fortfarande Nej. skulle ALDRIG lägga ut något sådant på en sån här sida.

Godta ett Nej tack

vick
0

Kan inte låta bli att tro att föräldrarna är inblandade, heGeneradmskt av mig kanske..

Dravcena
1

Jag kan ju då också säga att jag också vet vad som har hänt lilla Madeleine, men jag skulle aldrig lägga ut det här och jag skulle heller aldrig tala om det för någon tidning eller nyhetsreaktion.

Jag vet……men jag säger inte……hur trovärdigt blir det då? Noll och inget!!

s-tjej
0

#16 tro vad du vill, jag skulle aldrig lägga ut något här som har med något aktuellt eller oaktuellt fall eller liknande att göra för det vore avsmakligt! 

Jag bryr mig inte om trovärdigheten, jag vet vad jag vet och det räcker mer än väl för mig sen om andra tror mig eller inte är inte mitt problem.

vick
0

#16 Vet du med??

vick
0

Aha ironi, ha ha ha

Shit vad jag är blåst nu så här mitt i natten

s-tjej
0

Dravcena: berätta själv vad du tror om det är så viktigt för dig?

Dravcena
0

#20 Vad jag tror? Att du bara sitter här och hittar på - utan substans, det är vad jag tror.

s-tjej
0

#21 Ja det är din åsikt. Vilket jag respekterar.

Min åsikt är något helt annat, vilket måste/borde respekteras.

Du kan inte läsa mina tankar alltså vet du inte vad jag vet eller tror eller något alls åt det hållet.

kybele
0

*dukar för pajerna* alla kan spekulera i vad som skett.. svaret kommer förr eller senare.. kram på er

Dravcena
0

Jag tycker bara att det är meningslöst att säga A och inte sen säga B.

Om du säger A bör du också säga B, för det blir mer trovärdigt så.

Jag tror att det finns massor med människor här som har sin specifika åsikt om just Madeleine men som kanske inte säger sin åsikt av hänsyn till familjen och till flickan. Men du säger ju att du VET vad som hänt henne…….och det säger inte de flesta.

Jag kan inte läsa dina tankar -jag är ingen tankeläsare, men du kan inte heller kräva att jag ska respektera dina tankar om du inte uttrycker dem. När du uttrycker dem lovar jag dig att jag både ska respektera dem och bemöta dem.

s-tjej
0

Trovärdighet är inget jag bryr mig om just nu för att vara helt ärligt, jag vet vad jag vet och det är fortfarande det viktigaste för mig, sen får andra säga o tycka o göra vad dom vill.

och jag kan säga A men inte B det är upp till mig.

Hur orkar du tjafsa? Kan du inte ta ett Nej?

Respekt är något man är uppvuxen med, säger någon Nej till mej och säger att dom inte tänker berätta så får jag helt enkelt acceptera och respektera deras val, precis som dom får göra med mina val.

Dravcena
0

Du får absolut göra som du vill, men om du väljer att säga att du VET hur det ligger till i fallet Madeleine McCann så får du förbaske mig skylla dig själv om du får frågor om HUR du vet och VAD du vet!

Att säga att "Jag Vet minsann" och inte berätta vad du vet - ja, vilken människa i Europa skulle höra på dig tror du?

OM du vet - om du säker på att du vet så ring polisen i England eller Portugal……eller något land i EU…..så kanske de hittar denna flicka!!

(Jag själv tror inte att hon är i livet)

Mizzi
0

Fyyyyyyy faan rent ut sagt !!! skäms ….

Sitta här på ett forum och diskutera sån skit över huvudtaget respektlöst tycker jag.

Sen att bli osams över huruvida det gått till si eller så är faaan horribelt.

Skäms !!!!!

Ja som sagt SKÄMS !!!

Dravcena
0

Ni som bestämmer över den här sidan - Elisabeth och andra - blocka inte s-tjej för det hon skrivit här på den här sidan. Det kan inte sägas vara oförenligt med stadgarna eller nåt och snälla ni gå in på hennes blogg och läs. Det är en klok, men ledsen tjej…….för mig är det obegripligt om ni stoppar henne för det hon skrivit ikväll och jag blir förbannad om ni gör det!!!!

Dravcena
0

#27 Skäms på dig för det du säger nu……skäms!!!!

vick
0

#29 ha ha ha

Dravcena
0

#30 Det tycker jag faktiskt var ett mycket otrevligt svar av dig, ett "lett" och otrevligt svar. Först har du en massa saker att säga om oss som diskuterar och när jag tycker samma sak om dig så skrattar du.

Du är en otrevlig människa du! Otrevlig och oartig!!!!

vick
0

Neeeeeeje, förlåt. Jag blev bara så full i skratt. Ber om ursäktGenerad

Dravcena
0

Att jag blir förbannad här ibland - eller åtminstone "låter" förbannad beror på att om man har en annan åsikt än majoriteten så blir man utskälld- eller bortkopplad Det gör mig så förbannad för enligt min åsikt är det inte förenligt med andlighet!!!!!

Ps: Men det här gäller inte dig Vick…. ;-)

vick
0

Puuuuuust, va gött.

vick
0

Mmm, jag förstår vad du menar. Jag fattar inte att det får gå till så!!!

lkn02001
0

s-tjej: Om du tror att att hon lever och tror dig veta vad som hänt tycker jag att du ska kontakta hennes föräldrar. Berätta vad du ser, dom kanske inte tror dig men då har du gjort vad du kan. Det är du skyldig båda Madeleine och hennes föräldrar… och jag respekterar att du inte vill berätta, det är bara det att det här berör så mycket!

lkn02001
0

detsamma till dig dravcena!

siberlina
0

säger  man  a   får  man säga b  , vi är  många som  vill  veta

SusanneStromstedt
0

Varför inte be om att få ta del av s-tjej´s tankar/kunskap om detta i ett pm? Det är kanske så att hon vet något, men är rädd att inte bli trodd (som ni har visat att ni inte gör här). Att håna någon gör ingen nytta. Vi som är vuxna borde väl veta detta? Detta är bara min åsikt! Håna mig gärna!

[MargaretaA]
0

# 39 Skulle mer än gärna göra det om jag trodde att s-tjej verkligen hade någon kunskap i frågan. Tyvärr så tror jag inte det…
Det brukar ta lång tid innan jag låter mig uppröras över vad folk skriver på olika forum.. men nu…  Vi har alla våra egna små sätt att skaffa oss uppmärksamhet på, men här nånstans går min gräns.  jag såg också programmet om Madeleine och jag blir kräkfärdig när jag ser människor skaffa sig billiga poänger på andras tragedi. Vill man inte säga B så bespara oss för all del A också.

Maggan

SusanneStromstedt
0

Iofs kan det vara så som du säger, men hon gör rätt som inte lägger ut sina tankar öppet. DET skulle många fler uppröras av!

Zedd75
0

Japp jag tycker om du S-tjej siter in med sådan iformation som kan hitta henne så. skulle jag var som du be om hjälpa för at få prata med föräldrena. Dom har sökt nu i över ett år. har du fått till dig infromationen så i mitt tycke så är den till för att användas. Vill du inte skriva det i tråden så kan du skicka ett pm till någon av vår duktiga medium här så kan dom nog hjälpa dig.

Kram Zedd75

Elisabeth-J
0

#28 #33

Jag förstår inte varför du ska ta upp något sånt i den här tråden? Blir förbannad? Ja det får du bli om du orkar och vill det men det är såhär Dravcena, om och när någon blir blockad så handlar det inte om att en person har en annan åsikt, det handlar om såååå mycket mer som varken du eller dom andra ser också. Dessutom blir ingen blockad för att den har en annan åsikt, det där är något som vissa tror men det är inte sanningen. När man inte ser allt som sker så är det nog lätt att tro det och många gånger önskar jag att jag kunde visa allt men det kan jag tyvärr inte. Har förklarat det så många ggr tidigare men du får tro vad du vill och bli förbannad om du vill det. Det är min sajt och när personer kommer hit och är dumma och otrevliga mot andra så finns det ingen anledning att ha dom här, dessutom om någon beter sig illa mot andra här så får dom en varning, sen kan dom bli blockade några dagar och få en chans att bättra sig men fortsätter det ändå så blir man helt enkelt blockad om man fortsätter att vara otrevlig, hotar eller gör personliga påhopp. Det handlar även om sånt som sker i pm till medlemmar så som sagt, det är lätt att tro annat när man inte ser allt :)

Elisabeth 

Denna kommentar har tagits bort.
Zedd75
0

#44 ja du skiakde pm till mig med angånde min fråg #42.

Det jag inte förstår är varför du tar upp det uvedhuve tag om du inte vill ha råd eller hjälp om det ???

Kanse jag och många andra med mig kan få ett litet svar på det ?

MVH zedd

s-tjej
0

#45 Vaddå tog upp det, förklara för nu fattar jag ingenting.

softnjoy
0

herregud, sand låde nivå här haha

s-tjej
0

#47: Det har det varit länge

softnjoy
0

jo tack jag ha sett det

s-tjej
0

¤49: Gör något åt det då;) lägg dig i och försök styra upp "samtalen" Glad

Elisabeth-J
0

#50 Det handlar om att alla ska försöka se till att vara trevliga mot varandra och inte skriva spydiga, elaka kommentarer eller göra personliga påhopp. Så var och en har ett ansvar för det man skriver här. Gör man det så blir det trevligare också ;)

Mitt och medarbetarnas ansvar är även att se till att reglerna följs och ta bort sånt som inte bör publiceras osv.

Elisabeth 

s-tjej
0

precis ALLA skall vara trevliga

Elisabeth-J
1

#52 Hahahaha jamen jag skrev ju just det ;)

Om man kommer hit som medlem bara för att kasta ur sig en massa negativa kommentarer om medlemmar, om mig som Sajtvärd, medarbetare eller om sajten så har man inget här att göra anser jag. Här ska man vara med i ett gott syfte för jag vill ha en trevlig sajt med positiva energier!

Elisabeth 

s-tjej
0

#53: vaddå dig eller Medarbetare? skrev jag några namn? menade bara i störta allmänhet.

Clary
0

#52  Varför gick du in i ämnet överhuvudtaget?

Medarbetare på Feng Shui och Indien

Elisabeth-J
0

#54 Snälla du, jag skrev vad som gäller här då vissa tror att man åker ut bara för att man har en annan åsikt. Jag skrev vad som gäller här om att man vill vara medlem.

Det är allmänt om vad som gäller. Det har förekommit väldigt mycket tråkigheter med en del som kommer hit bara för att vara elaka mot enskilda personer t.e.x.

Elisabeth 

s-tjej
0

#52: jag var den första som svarade på frågan som ställdes sen spårade det plötsligt ur, varför undrar du? Är det inte meningen att man ska svara på inlägg eller har jag missuppfattat hela poängen *kliar sig i huvudet*

s-tjej
0

#56: Nu hänger jag inte med alls.

Clary
0

#58 Om du uteslutit första meningen i ditt andra inlägg hade detta inte spårat ur

Medarbetare på Feng Shui och Indien

s-tjej
0

Att jag har rätt klart för mig vad som hänt?

Får man inte skriva så?

Tror de flesta har klart för sig vad som hänt (även om de skiljer sig åt) så vad är det för fel i den frågan?

ViKommerTillbaka
0

Inlägget är borttaget.

Så länge som du beter dig som du gör här på iFokus så kan du glömma att få svar på denna fråga och andra frågor. Dessutom är inte din fråga relevant till denna tråds innehåll.

//Elisabeth.J

siberlina
0

jag har   inte  velat   håna   någon   här ,absolut    inte , men jag     blev  så  nyfniken     , när   hon sa att  hon   typ   förstod  vad som hänt, så snälla    vi  vill veta…

OchTillbaka
0

Inlägget är borttaget

Som jag skrev tidigare så har du redan läst sanningen och mer info får du inte pga ditt beteende.

//Elisabeth.J

Elisabeth-J
0

Här är ett klassiskt exempel på när en person reggar massor av olika nick bara för att vara här för att tjafsa och vara spydig mot personer och sajten. Det som också är väldigt fult gjort är att man reggar sig på en annan sajt men skriver bara här inne, varför då? Jo för då tror dom att vi inte kan spärra dom eller kolla IP-nr bl.a. Det är taskigt tycker jag mot dem sajter som dessa personer reggar sig på trots att man inte vill vara där.

Elisabeth 

Diskussionen närmar sig gränsen för max antal kommentarer. Överväg att skapa en ny diskussion och länka till den här.
Inlägget är låst för nya kommentarer