Anden igen..
Jag skrev ett inlägg för ganska länge sen om att det gick någon i våran hall.. Nu har hon börjat flytta på saker.. varför började hon helt plötsligt göra det? För mamma skulle nämligen åka till jobbet på morgonen och då var hennes bilnyckel och solglasögon borta.. och sen när hon kom hem så låg dom på hyllan.. ? Någon som vet varför hon gör såhär?

För att veta varför hon gör så är det bättre att din mamma kontaktar ett medium som kan hjälpa henne med det.
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
#1 Okej tack =) <3
Jo medium är bäst, men det kan också vara för att göra si uppmärksamad. Om ingen utav er är känslig och inte märker av denna paranormala händelse mer än om den gör detta försöker den antagligen säga er något igenom att göra sig uppmärksamad igenom att flytta på saker och ting. Så ja, medium är bäst. Dessutom, blir ni lite uppspelta eller rädda för det föder ni anden. Våra egna kraftfält är energi som vi skickar varandra i vårt kroppspråk. Ta hundviskaren som exempel där. Så det är klart, göra sig uppmärksammad, kanske göra er lite rädda eller enklast bara säga, "Jag är bara här, så ni vet att jag är här." något åt det hållet troligen. Det är mina gissningar i alla fall ^^
#3 Hehe tack =)