Seans med Spiriteye
Nu har jag varit på seans med Spiriteye. 
Först måste jag säga att han verkar vara en jättego' kille. Ska jag gå någon kurs någon gång så skulle jag gärna vilja gå hos honom. Men jag är nog inte mogen ännu…
Iaf så var seansen i en liten lokal med 40 st. i publiken. Och en enda man! Och gissa vem som fick hälsning först? Jo, min mamma som var sin första seans! Hon tror att det var hennes farfar som var där, hon ska titta på kort när hon kommer hem igen.Se'n sa' Spiriteye något som hon inte tycker stämmer men när hon får tänka igenom allt så kanske hon håller med….
En annan tjej fick en hälsning från andra sidan att hon var med barn men det gick hon inte med på för -"jag hade ju kopparspiral", sa' hon! Vad vi i publiken skrattade då.
Det var en mysig kväll med mycket skratt, som det brukar vara. 

jaså du var där oxå…synd att vi inte träffades..jag satt på tredje raden till höger…nästan längst fram…jocke stod ofta i gången..han stannade nästan varje gång där jag satt…jag köpte en CD..av anna-lena..om tillit till dit liv..

Men vad säger du? Hade du randig klänning eller satt du bredvid henne? Om jag nu tänker på rätt rad.
Undrar om inte Skruttan också var där? Tyckte det var hon som satt längst bak…
Tyvärr så är jag lite blyg…fast det tror ingen när jag säger det hmmm….så jag vågar inte "ta första steget".

#1 Tyvärr gick vi efter seansen. Jag hade gärna stannat kvar och lyssnat på Benny och Anna-lena men mamma ville hem och se Eurovision song contest.
jag var oxå där…..

ja skruttan var inte där…hon du tror va hon var carina landin..ett mycket bra medium…om du menar hon men långkoftan i grön färg och långt hår glasögon…nej jag hade inte ranigt…jag hade vita cykelbyxor..o vinröd lång tunika som var sneskuren nertill..jag stanna kvar och lyssna på anna-lena o benny…jag sattt framför Lady-Oona…om det var du lady som fick ett meddelande från jocke…du har en svart axellös kläning med vit tröja under…jag var den som satt till höger..framför dig….sen om vi finns på bild sen i jockes hemsida…det var synd att jag inte vände mig om..men jocke sa ju att när någon får ett budskap..så vänder sig alla om o tittar på denna person..så jag vände mig inte om…det var intressant att höra anna-lena..jag blev intresserad av detta…så jag tog visitkort o lite info…prat med henne om lite..hon ville att jag skullle höra av mig…
längst fram till höger satt några vid fönstret…jocke öppna det ett par gånger så om det var två rader så satt jag på den trejde längst upp vid gången..min kompis satt längst in vid bordet…det var bara två stolar där..en del hade tre stolar
jag är oxå blyg..nu ner på stan…baka bullar sen..vi hörs…ha en bra dag på er
Drutten hade du blonda slingor i ditt hår? och din väninna var mörk oxå i vinrött…jo det var jag i svart klänning å vit tröja…jag ska också baka idag…bröd med soltorkade tomater.
Ville också säja att kvällen var jättefin.
bra jobbat Jocke

småler..ja nog har jag blonda slingor i mitt hår…ja hon är mörk..nu du lady satt du mig på pottkanten…vet inte vad min vännina hade för kläder…tror hon hade svart/vitrutiga byxer..men vad hon hade upptill..det vet jag inte…minnesförlust..hetter det..asgarv…baka ja du bullar blev det och mjöl i hela köket..hade ju min 4 åriga barnbarnet med på ett hörn…hon fick en degklutt..hon fixa ihop 7 bullar med den…men DOM vart små..hihi…nu du lady ramla kronan ner..ju en mörkröd jacka hade hon…se var så jädrans rädd att jag hade tappat minne nu på seansen…men bättre sent än aldrig sägs det ju…nu ska jag skala potatis göra pannbiff..gräddsås och smörstekta champinjoner..sallade är klar--den gjort jag i går..ju längre denna sallad får stå dess då godare..ha en bra lördagkväll
ps..lady…skulle man kunna få receptet på ditt bröd…låter så GOTT

Jag blev positivt överaskad av mannen i frågan när jag träffade honom på en forumträff för två veckor sedan i Ramsberg hos Jane Lyzell.
Härligt Jocke
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"

Vad roligt att ni hade en trevlig kväll på seansen!
Kram till dig Jocke!!!
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Va kul att läsa vad besökarna upplevde och kände för seansen jag höll. TACK själva för era bidrag! För utan just Din närvaro så skulle det saknas en liten bit. Universum lyckades samla samman en mkt fin, rolig och trevlig grupp med själar vilket bidrog till den mkt mkt roliga och trevliga stämmningen.
Hoppas vi ses snart igen!
Kram till er ALLA!