Underbar!!!
Så vackert………är det möjligt att du har återigen skapat denna vackra tavla
#1 Denna gången är det inte mina pendslar som varit i farten, men visst är den vacker*varm* Däremot fångar den min känsla så väl…att ligga på en trädgren, med vattnet virvlande under sig, beundrandes himmelen ovan och insupandes blommornas djupa essense*ler*

Vilken vacker tavla…
"Vandra i skönhet"
Kram Xinluo

Vilken härlig energi! :)
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Verkligen vacker tavla!
Man kan ju aldrig vara säker gumman, du är ju så duktig och detta är ju åt det hållet som du åstadkommer….och visst är tavlan vacker och som du säger rogivande, men samtidigt lite mystisk…..
#6 Tack Eija vad du är go*ler*
Jag ser stora möjligheter i mitt kära photoshop…denna bild är en bra förebild av vad jag vill uppnå med min konst, fast i min egna stil då:-)
Kram
Tack själv för vi fick komma,, vi hade sååå mysigt o trevligt.. längtar verkligen till vi ses igen,, kramar til er alla ,, Även Gonken … Pöss
Åhhh TACK själv underbara ljusalv!!
Så härligt att få möta din vackra fina KÄRLEKsfulla familj! Kärleksbanden som är så starka som dem vore gjorda av titan :-) Verkligen en riktigt riktigt tokmysig helg! En sån öppenhjärtlig stämmning. Me casa…. Å så fick vi ju chansen och underbara tillfället att få träffa Gonken å hennes underbara familj! Ja du vännen.. Energin surfar man på läääänge! Marrige…. :-)
STOR KRAM till er alla å puss i pannan!!
Vackert!
Tavlan berör mig mycket!
Får många tankar såsom "att drunkna i känslor, död och återfödelse…och mycket mer"
Tack för allt!!!!