Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: övrigt
Läst 865 ggr
Elisabeth-J
0

Gårdagens övningar

Tack till alla er som ställde upp igår! Ni som gör det är en oerhörd hjälp för kursdeltagarnas träning, och vilken kväll det blev, helt fantastiskt! Tack till kursdeltagarna som gör ett sånt otroligt fint och bra arbete!!!

Tack också till dig Tara som ställde upp med kort varsel för att hjälpa till igår!

Kramar till er alla!!!

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

kvinna76
0

tack för man fick va med det var ju jätte skoj :)

Stardust
0

Tack att jag fick vara med.  Det var otroligt bra.

stina63
0

Oj här har jag missat saker.. Har jobbat hela helgen. Men dom har säkert haft de jätteroligt i går kväll.

tina

Tara
0

Tack själv, dom var så duktiga dina kursdeltagare…

Tatsu
0

TAck för att jag fick vara med, jag blev imponerad av resultatet.

Manni
0

Tack Elisabeth och Tara för all hjälp vi fått och tack till alla fina kursare och ni som ställde upp för oss att träna på!

Och ett jättetack till Tatsu för att du ställde upp som sitter till mig, det var såå roligt att öva på dig! Jag hade energi för flera stycken igår kväll när jag var färdig. :)

Tatsu
0

#6 Det var bara roligt att få vara med, du kommer att klara den här kursen och kunna jobba med detta framöver. Jag har skrivit ner lite av det du sa och ska kolla upp en del saker. Vissa saker kommer man på i efterhand att det stämmer.

kram

Elisabeth-J
0

#7 Om du vill ha den tråden så kan jag kopiera det och skicka i pm till dig så har du allt skrivet som kom fram. Skicka ett pm i så fall.

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Karis
0

Tack för jag fick möjligheten att vara med. Det var verkligen en upplevelse. Blev verkligen imponerad av kunnandet.Glad

vick
0

Jag vill oxå tackaGlad Det stämde jättebra på mig.

kvinna76
0

elisabethj jag hade gärna vilja ha det i ett pm..för var en del ja inte  hängdemed då men kanske kommer fram..kram