Märklig dröm
Hade en sån märklig dröm inatt som jag inte blir klok av… har fått den tolkad men vill höra vad ni tror…
Jag var ute och flög (inte i ett plan utan "av mig själv" och sen fick jag vingar som var jättefula, helt neongröna) i en grotta där det var vatten, och vattnet steg o tillslut druknade jag (kunde inte flyga ifrån grottan)
Ja iallafall, Jag dog och hamnade i himlen där det plötsligt kommer en gul man gående som ändrar färg… Först är han gul, sen grön och sen röd…
Sen vaknade jag..Fast bara i drömmen (alltså jag drömde att jag drömde) o då var jag i en källare o gick upp för en trappa o plötsligt trampade jag snett i drömmen och vaknade ( på riktigt denna gång)
Kan nån tolka den här? Jätteskum!
Ingen som vill tolka?

Jag käner att dörmen betyder. att du ska öppna dig och se dig om kring och inte stänga in dig.
MVH Zedd

#1 Det handlar nog inte om att ingen vill men alla har inte tid att göra det på en gång så avvakta så kommer det säkert svar.
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
#2: eh oookej… Hur får du ut det av drömmen?
#3: okej

Du flyger. att flyga är oftas attt se sig om. Sedan är du in i en grotta som fyls med vatten. Käns som den betydelsen har något med instängdhet och göra
MVH Zedd
#5 okej.. men resten då? uppe i "himlen" o sen när jag vaknade i drömmen o insåg att jag drömde?

#5 När man ska tyda en dröm så får man se i en dröm vad det är som kan betyda något. allt i en dröm är inte ett budskap. man måste lära sig och hitta budkapet i drömar oftas är det såvrt på sin egan drömmar. Jag är urusel att förstå mig på min egan drömmer och ber oftas om hjälpa nu. Men att fröstå andras drömer värkar vara lättare. Så det sitta bhöver inte ha något budskap om du fröstår.
MVH Zedd75
hmm okej…
Du flyger = du klarar dig själv, du är flygfärdig. Grotta = ditt undermedvetna. Vatten = känslor. Du drunknar = det blir så känslosamt att du inte klarar av det. Du är i himlen och en gul man kommer emot dig = universum "ger" dig en manlig sida. Gul = solar plexus = känslor. Grön = hjärtchakrat = kärlek. Röd = rotchakrat = ditt dagliga liv. Källare = ditt undermedvetna. Gå uppför en trappa = upp till ditt medvetna.
"Gömmer" du undan känslor?