Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterandarspöken
Läst 605 ggr
sven-g
0

Dagens händelse

Jag skulle ut och åka bil, jag visste att nycklarna satt i dörrlåset.  Tog på mig skorna gick ut, där fanns inga nycklar gick in och letade trodde att jag tog in dem fast jag inte kom ihåg detta. Letade vidare kollade dörren igen för ibland kan det vara så att saker kommer tillbaka. Där satt hela nyckelknippan. Av någon anledning ville någon troligtvis fördröja mig.

Eleri-Twinkle
0

Kanske småfolket som varit framme:-)

wolfie
0

Oj det var märkligt!Har du kommit på varför du blev fördröjd då?Intressant händelse!

sven-g
0

#2 Som jag ser det ingen, men jag kom ju iväg senare, först satt jag ut hunden på en löplina, fick ut och leta hund för han hade krypit ur kopplet. Kom tillbaka när jag hittat honom öppnade dörren. Gick in fikade lite sen skulle jag åka då var nycklarna borta. Så jag blev rejält fördröjd.

Elisabeth-J
0

Du fick hjälp med fördröjningen för att undvika en olycka kanske?

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

wolfie
0

Ja det kanske var meningen att du inte ska veta varför?Eller kommer på det ännu senare..

sven-g
0

Nej jag skulle bara berätta något som var helt sant och hände idag som jag inte finner någon naturlig förklaring på, att hunden kröp ur kopplet det kan ju ske men nyckel knippan, finns ingen förklaring till.

Eija
0

Min första tanke var direkt att någon vakar över dig och hindrade dig att komma iväg, för annars hade en olycka kunnat hända…den som det skulle ha hänt med hann undan så att säga….personen kanske var vårdslös…..och självklart får du ju inte veta det, för inget hände ju…som tur var….

För jämt när en olycka händer då brukar man ju säga att, tänk om jag bara kommit ett par minuter senare då hade detta inte hänt…..

wolfie
0

Tänkte på olycka jag med,men våga inte skriva det..

Elisabeth-J
0

Syrran får alltid hjälp när hon kör bil, hon har pga att hon lyssnar och har tillit lyckats undvika många olyckor genom åren. Det har varit rejäla olyckor ett par ggr som hon kunnat hamna i om hon inte hade lyssnat på varningarna. Så man ska vara tacksam över den hjälp vi får :)

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

sven-g
0

Det brukar normalt var mina glasögon som försvunnit. Och som ligger där jag först letade, men i det avsendet kan det vara jag som inte ser dom.

sven-g
0

Nog har jag fått mycket hjälp genom åren, som jag vet är hjälp. Jag har frågat mig många gånger varför jag ska vara kvar.

[mia-38]
0

Jag kände med instinktivt att detta var en fördröjelse för att något inte skulle hända. Hade du verkligen kommit iväg då du tänkt kunde det vart en olycka på G….Kände likadant som de andra så fort jag läste din tråd.

Var glad att du ha nån som vakar över dej.

MVH Mia