Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterandarspöken
Läst 938 ggr
Elisabeth-J
0

Robins hjälm

Måste berätta om det som hände här :) Hos oss är det vanligt att andevärlden busar med att gömma saker m.m. och vissa gånger så kan det vara för att man ska vara uppmärksam på något ;)

Robin hade glömt sin cykelhjälm hos en kompis och i tre dagar så glömde han att hämta den men så när jag tjatat tillräckligt så kom den hem. men på morgonen var den borta igen! Vi letade överallt men ingen hjälm. Det här var nu för en vecka sen och vi har letat varje dag och på dom ställen där vi letat mest är hallen, Robins rum och kontoret där den rimligtvis borde hamnat men ingen hjälm hittade vi.

Igår sa jag till Robin att han fick leta utanför huset, att han skulle leta på hela tomten, han letade lite men inte överallt. När vi sen kom in igen så gick han till kontoret och satte sig vid datorn. Efter en stund ropar han på mig, då ligger plötsligt hjälmen på golvet vid stolen, där vi har letat hela veckan! Vi visste att den inte fanns där, även den äldre sonen och hans sambo var med i letandet och alla var inne på kontoret och letade, där den låg skulle ingen ha kunnat missa att se den. Hoppas att Robin lärde sig att ha hjälmen på sig när han cyklar varje gång och att inte glömma den hos kompisar :)

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

sven-g
0

Man kan undra vad det har för mening ibland, när man inte ser någon vettig förklaring, men den finns nog där, det är bara så att man inte förstår allt vad dom menar

Elisabeth-J
0

Jag förstår oftast vad dom vill säga med det :) Det brukar bli väldigt tydliga budskap. Som t.e.x när dom gömmer cigaretter och tändare, hmmm väldigt tydligt blir det med vad dom vill då ;)

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

wolfie
0

Ja bäst o ha hjälmen på sig så han vet var han har den!hehe..nej men märkligt att den bara låg där sen fast ni letat överallt!

Jane-Lyzell
0

FlörtBra med hjälpredor i andevärlden!

Kram Jane

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Britt-Marie
0

Jag och sambon letade så väldgit efter kökssaxen förra Lördagen, visste att jag haft den på morgonen och lagt tillbaka den, hade jag för mig alla fall. Men vi letade och letade men fann den inte. och vi letade båda och tittade där vi alltid brukar sätta saxen men icke. Sedan då jag kom ut i köket så satt saxen i krukan på diskbänken där den alltid brukar vara. …jaha sa jag…ni har varit här och busat igen.

Eija
0

Jag tror helt och fullt på att dom busar med oss eller vill tala om något…nu har det inte hänt här något sådant, utan andra grejer istället…men på ett ställe jag bodde, så försvann det grejer hela tiden, för att dyka upp igen efter ett par dar….

sven-g
0

Jag har haft en hostande kvinna som hållt mig vaken, så jag håller på dom. (men jag har ingen förstålse att bli beskylld för snarkning) He he he