Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettofftopic
Läst 623 ggr
kybele
0

Mässan

Kan säga jag lär gå på fler mässor :) hade kanon kul,dock fanns inget vettigt och köpa som ja var på jakt efter men fick mig en erfarenhet som verkligen får mig att resa mig upp :) inte ofta jag blir tagen på sängen.. men de var något helt underbart positivt och de jag ana var rätt :) Hon var kanon duktig som jag satt med…. meeeen inget aura foto vart de *S*

cillaj
0

Vad kul att du hade en bra upplevelse, man kan få bra respons bara av att gå omkring på en mässa, alla dofter och kul människor man träffar på.

Ha en fortsatt bra dag.

Kram cilla.

[Chakra]
0

Jag och min dotter var på mässa för några år sedan och båda var glada när vi åkte dit , men ju längre vi gick där ju mer påverkade blev vi. 

Vi hade inte "stängt oss" och vi var så uppretade när vi åkte hem, men efteråt skrattade vi åt detGladGlömmer det inte!

Elisabeth-J
0

Mässor är roliga ibland men det kan påverka oss av alla energier också :) Själv har jag jobbat på mässor i flera år förut men som besökare klarar jag inte av att gå runt på en mässa, särskilt dom stora mässorna som i Liljeholmen är det jobbigt :) Sen är det ju samma saker år efter år så nu har man ju sett allt :) men det är roligt att gå på en mässa om man är nyfiken på att se vad branchen innehåller och man kan prova på olika behandlingar m.m.

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Talisker
0

#3 Jag har också svårt för att gå på mässor inom detta område brukar få tryck över tinningarna o allmänt ont i huvudet annars kan jag gå på andra mässor typ villa hem, bilar eller annat utan problem. Jag pratade med mediumet jag var hos senast om detta och då berättade hon att hon aldrig går på mässor av just den anledningen att hon inte mår bra av dem att det finns för mycket oroliga energier. Tycker ju att detta är väldigt synd eftersom man där får inblick i olika saker

kybele
0

Jag har varit på mässa förut men denna var intressant oxå.. :) som sagt där fanns inte mycket men fick ut de ja ville iaf :) och man kan gå på hundra mässor men ingen är den andra lik ;) folket man möter ec.. sen att dom som ställer ut i stora hela är samma på varje.. men,finns annat som sker där med ;)

kybele
0

Jag har varit på mässa förut men denna var intressant oxå.. :) som sagt där fanns inte mycket men fick ut de ja ville iaf :) och man kan gå på hundra mässor men ingen är den andra lik ;) folket man möter ec.. sen att dom som ställer ut i stora hela är samma på varje.. men,finns annat som sker där med ;)