Godmorgon
Arla morgonstund! :-)
Jag har nu suttit ute på altanen en liten stund och bara varit. Vaknade av att "pyret" väckte mig med sina karatesparkar och dels för att jag var så vansinnigt törstig. Måste säga att jag faktiskt uppskattar tiden för mig själv på morgonen!
Vill härmed önska alla en riktigt underbar dag.

Godmorgon allihopa här på ÖN! En kylig morgon men solen börjar titta fram här i E-una verkar bli en fin dag.Önskar alla här på ÖN en fin söndag.
Godmorgon Godmorgon! Ser ut att bli en underbar Morsdag. GRATTIS till ALLA MAMMOR!!!!!
Morrn morrn, här i djupa södern är det full sol och klarblå himmel.
Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

God morgon, en strålande dag att vara ute i och njuta av
Medarbetare på Feng Shui och Indien
Godmorgon! Har precis lämnat ett Östersund som badar i sol och det var första morgonen som man kunde gå ut utan jacka. Nu är jag i alla fall på väg till Mariestad för två veckors jobb… och annat kul hoppas jag 
Tågresan kommer att flyta på bra då mitt mobila bredband verkar fungera utmärkt på tåget 

godmorgon på er..vakna kl 3 inatt…satt på balkongen..njöt av fågekvitter..sen kl 5 satt jag där igen..men en kopp kaffe..nu frukost..sen ner på stan ihandla blommor till min mors grav..lika så mitt barnbarn ska köpa oxå blommor till hans änglamamma..ha en bra dag på MORSDAG..
Godmorgon alla!
#5 Lycka till på resan och välkommen till Västergötland.
Här har vi gått utan jacka länge!
Godmorgon, en strålande härlig dag och konfirmation och sen sitta ute i det gröna och fika, önskar en fin söndag 
Inlägget borttagt pga personliga påhopp, spydig och elak kommentar till inlägg #5.. Dessutom skrivförbud pga användarnamnet. V.g läs reglerna!!!
//Elisabeth.J

Godmorgon! Ha en bra dag o grattis alla mammor!

Godmorgon! Här är det en strålande dag :)
Önskar er alla en härlig dag och Grattis till alla mammor idag!
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Godmorgon, vilken vacker morgon strålande sol. Vill passa på att önksa alla mammor en härlig dag!

God morgon här med. här skiner solen
MVH Zedd75
Morrn morrn på er alla, hoppas ni får en trevlig och fin dag!

God morgon gott folk
Hedrar moder jord lite extra idag.
SEV 
Godmiddag säger väl jag då.