Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettofftopic
Läst 801 ggr
Cina-1
0

Aura

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har fått min aura målad och närmast mej är en taggig linje.

Är det någon som kan säga vad den betyder? Eller är det bara den som målat bilden som kan svara på det? Jag har mailat henne men hon är så upptagen därför frågar jag här.

Cina-1
0

Jag puttar upp den här frågan ifall någon har missat den som kan svara.

Erika-A
0

Vem har målat den! Tycker jag känner igen dessa bilder. Har för mig att jag sett liknande bilder på Insidan iFokus.

/Erika

Elisabeth-J
0

Jag undrar om den som har målat den åt dig inte har gett dig en tolkning? Om inte så tycker jag att den personen ska hjälpa dig att tolka det som hon såg och upplevde när den målades.

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Cina-1
0

#2 Du har så rätt. Lotta har gjort dem.

Jag visade mamma dom och hon kände igen farmor. Skrattande

Erika-A
0

Håller med Elisabeth! Be henne om tolkning!!

Cina-1
0

#3 Jo visst har hon gjort det. Men jag är nyfiken på om den taggiga linjen betyder något speciellt. Varför är den taggig?

Erika-A
0

Jag skulle inte av etiska skäl tolka en bild någon annan gjort och som du beställt. Det är upp till den som gjort bilden att göra. Det tycker jag iallafall!

Elisabeth-J
0

#6 Jag tycker att du borde få svaren från den som har målat och tolkat bilden, bara hon vet vad det betyder eller betydde just då kanske för en aura förändras ju hela tiden. Hoppas att du snart får hjälp av henne.

Jag håller med Erika, jag vill inte heller gå in på en annans arbete och tolka.

Elisabeth 

Cina-1
0

#7 Ok. Tack! Jag förstod nästan det men ville fråga ändå….

Fast jag fick två svar av dej. Någon annan en den som målade bilden kan alltså tolka den. Glad

Cina-1
0

#8 Tack till dej med. Jag får helt enkelt fortsätta vänta…Tålamod är något jag måste jobba på. :-/

Elisabeth-J
0

Om någon annan tolkar bilden kan det bli annat än det var ämnat för så just den bilden ska den som målat den tolka.

Elisabeth