En hälsning
Jag har precis avslutat ett samtal med Kay, Ewas (galdra) man och han vill att jag ska berätta för er att han har gått vidare och mår bra idag, det är nu ett halvår sedan vår kära vän och medlem gick över och han är enormt tacksam för allt stöd han fick av alla här, det stödet har hjälpt honom i sorgen. Han vill framföra en hälsning med Tack och kramar till alla som fanns med och gav stöd.
Han kommer säkert att kika in här emellanåt ;)
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Tänk att tiden går så fort. Nu kände jag alldrig Galdra, men tycker att det var mycket sorligt det som hände henne. Bra att hennes man mår bättre nu. Jag vet hur det känns att mista en nära anhörig.
Goa lilla Galdra som jag aldrig träffade personligen men pratade med på forumet, hon hörde till helt enkelt *Ler* och hade alltid så fina kloka åsikter om livet och det mesta.
Jag kände inte heller Galdra, men tog chansen och skickade ett pm en gång och fick träffa en sympastisk och varm människa. Känns så bra att henes man har kommit igenom värsta sorgen - måste ha varit otroligt tufft för honom, först sonen och sedan hans fru..
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

Tack för hälsningen från Galdragubben! Kände inte heller Galdra personligen, men hon berörde mig mycket med sina ord och skämtsamma sätt hon ofta uttryckte sig på!
Hej ELisabeth. Hälsa så gott tillbaka till Kay. Känns bra att han vågar livet igen. Hoppas han känner att om han behöver finns vi många här för att prata ( eller skriva eller vad man säjer). Det kommer troligen att gå upp och ner många gånger. Har ju följt en av mina bästa vänniors man i tiden efter hon dog. Vet att det går upp och ner. Han vågade livet och lever nu med en fin kvinna. Jag blir bara så glad
Var rädda om varandra
Åååh…Hälsa tillbaka till Kay!! Älskade Galdra har jag haft förmånen att träffa och pm:at med en del…Underbart fin kvinna Kraaam

Ja Galdra var ett friskt inslag här på ÖN..vad gott för Kay att han ändå har kunnat gå vidare och att han mår bra

Jag hann ju aldrig träffa Galdra, hon hade gått över innan jag blev medlem, men jag har förstått att hon var/är en varm och go själ. Jag förstår att jag har missat en viktig person på ÖN.

Hann heller aldrig lära känna henne men har förstått att hon betytt väldigt mycket för många här på Ön. Är glad att henens man kunnat gå vidare.
Krammmmmm för en go själ och lyckan att hennes man har gått framåt med sin sorg!
Vänligen Jane
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"

Tack för hälsningen och skönt att Kay kommit vidare. galdra var en underbar person omtänksam och rar på alla de sätt.

Härligt att höra att Kay kommit till rätta med allt och att det är bra! Har tänkt en del på Galdra i och med forumträffen.
Träffade ju henne där och den var en underbart rolig dam med skinn på näsan och en härligt mjuk famn att få en kram av.
Tack för hälsningen,skönt att han gått vidare och mår bra.Hälsa så gott tillbaka.

Jag kände inte galdra,men jag såg hennes härliga inlägg här på forumet..va skönt för Kay att ta stegen framåt..Kram till Kay..kram till Elisabeth för du skrev om detta här..
Så fint.
Jag blir rörd av alla ödmjuka tack, hon var en underbar mentor och syster. Tack för att ni säger TACK.
Kramar cilla.
Tack för hälsningen, det är skönt att höra att Kay mår bra. Och jag är övertygad om att Galdra fortfarande finns med oss här på forumet emellanåt. :)

Det känns bra att höra att Galdras man kunnat gå vidare. Har läst lite här om Galdra och sett kort. Träffade henne aldrig ju, men får känslan hon var en fin människa.