Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettofftopic
Läst 395 ggr
s-tjej
0

Behöver energi

Kan nån va så jättegullig och skicka lite energi till mig? Ska till tandläkaren 7.50 och laga ett hål *ryser* Haaaatar tandläkaren och är så f*rbannat trött… så lite energi vore inte helt fel Generad

Iza_2008
0

Självklart sänder jag så mycket energi & kraft som jag kan till dig!Lycka till,det kommer att gå jättebraGlad

s-tjej
0

Åh tack:D

[mia-38]
0

Sänder en varm kram till dej. Jag vet hur det känns när man ska till tandläkaren. Jag har nyss rotfyllt en tand. Hört mååånga skräckhistorier om det..men det gjorde inte alls ont. Så andas djupt och försök slappna av. Inget kan va värre än att föda barn…hahahahah..

Lycka till!

MVH Mia

s-tjej
0

#3: Haha har aldrig fött barn så det kan jag inte utala mig om än;) Men det är väl vad vi kvinnor är födda till (ursprungligen) Haha

Men kan dom inte ge en en vettig tid och sänka priserna liiiite (eller mycket)

[mia-38]
0

Jag håller med om priserna.De är alldeles för dyra!!! Usch! Mitt kostade över 3000 kr…och vart 17 ska man ta de ifrån??!!!Fundersam

Kan de inte fixa så man kan få ett sånt här högkostnadskydd på det med? Vore guld…för då har man råd att gå och kolla sina tänder en gång om året…så det inte blir en massa dyra hål. Inte undra på nu att folk går omkring med dåliga tänder.

Ha nu en bra dag och lycka till.

s-tjej
0

Jaaaa det borde ju faktiskt ingå i det "vanliga" högkostnadsskyddet… urs har skjutit upp på lagningen i flera månader nu men ja gör man inte det så blir tänderna bara värre o värre o då även dyrare och dyrare….

Och ja vem fasen har 3000 kr liggandes i bakfickan för o gå till tandläkaren o bli torterad???

Tack det samma!

[Chakra]
0

Sänder till dig nu!

Tänk på hur skönt det känns när du är klar hos tandläkaren idag!

s-tjej
0

*tar emot* Tack :D

Jaaaa ska bli så underbart:D sen ska jag  veckohandla *ekooo i kylen*

sitter här o panikanvänder tandtråd just nu *fnissar*

Elisabeth-J
0

Jag skickar till dig nu, hoppas att allt går bra!

Kram

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Tara
0

Skickar oxå, kommer att gå bra/kram

kybele
0

Skickar massor tankar till dig och lider verkligen med dig,tandläkaren är ingen rolig människa ;)

[Hellas]
0

Skickar så här i efterhand, jag är säker på att det är bra.
Jag älskar att gå till tandläkaren.
Efteråt får man så go andedräkt då de putsat lite extra och tänderna håller sig väldigt fina men jag har faktiskt bekanta som hellst vill sövas så jag lider med er!

Kram

kaja
0

Kramar till dig s-tjej

Zedd75
0

Energi är väll försent och ge men jag ger en kram

Kram Zedd

Britt-Marie
0

Hoppas det gick bra för dig hos tandläkaren. Även jag tycker det är bland det värsta som finns är att gå till tandläkarern..

Kram!!

mariaef
0

Ja, inte är det roligt att gå till tandläkaren, men det är tusan så skönt att gå därifrån när man är fräsch i munnen.

Hoppas det gick bra i morse!

s-tjej
0

Puh det gick bra, men bedövningen var äcklig… den satte sig så långt upp på något sätt så mitt öga blev tom bedövat.. har aldrig varit med om det innan… Men nu släpper bedövningen och Sandra har inga hål i tänderna längre:D och är typ 800 kr fattigare Penga mun