Ber Er om hjälp
Snälla N,i vill ni hjälpa mig att sända healing till Anneli i Sollefteå. Hon har MS och för någon vecka sedan har hennes tillstånd försämrats gravt. Jag är så ledsen, fattar inte hur grymt sjukdommen kan slå till som att från en dag kunna gå och i nästa sitta i rullstol. Hon har en son på två år och jag hoppas för hans skull att hon blir bättre eller att förloppet inte försämras mera än det nu är.
Ett stort tack om ni vill hjälpa till att sända healing till henne/Marie
Sänder din vän healing och önskar henne bättring, hon skulle kanske behöva gå hos någon och få riktig behandling, det har fungerat på andra.
Kram cilla.

jag sänder med heling. så gott jag kan
Kram zedd

Jag är också enormt tacksam för allt ni kan hjälpa med angående Annelie. Hon är en ung tjej med 2 barn och hon är en underbar tjej och mamma så önskan är att hon kan få bli bra eller mycket bättre i alla fall.
Kramar!
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Jag vill också hjälpa till att sända healing till Anneli!
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."
Självklart skickar jag healing till Anneli

Jag skickar naturligtvis också till Anneli
Medarbetare på Feng Shui och Indien

Självklart skickas healing till den unga mamman..
Jag skickar också healing till Anneli!

Jag skickar också!
Självklart
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"

Såklart jag skickar, hälsa
Mina varmaste tankar till henne….kan inte healing…..
Absolut ska här skickas healing till Annelie!
Skickar våra varma tankar i hopp om att hon mår bättre snart.
Tack för er omtanke, hon kommer att bli så glad när jag berättar att ni sänt henne healing och varma tankar, det är det hon behöver mest av allt just nu

Jag vill också tillägga att hon själv har bett om att få healing så att ni vet att det är ok att skicka så mycket ni bara vill och kan :)
Elisabeth
Jag skickar också

Annelie kan inte ta emot healing på kvällarna så önskan är att ni som hjälper till att skicka till henne gör det på dagen istället.
Tusen tack och stora kramar till er alla!!!
Elisabeth
Jag skickar också!
Kram

Jag skickar också kram mia
SÄnder en healing
Sänder självklart!! i morgon