Märklig dröm
Inatt drömde jag om att min bror fick problem med hjärtat o fick åka ambulans in till sjukhuset min mamma ringde och berättade detta jag säger till henne att jag kommer snart och att jag tar med mig en healer.. (eftersom att jag i verkligheten ska ta tåget ner över helgen o hälsa på) Du kommer inte o hinna detta säger mamma då för det är slutet nu..Jag kommer åt en dator o försöker att logga in här på Övernaturligt för o be er sända healing till honom..men adressen vill inte funka o jag försöker om o om igen..Sen vaknar jag ..
Vad betyder drömmen tror ni?
Kram Eva
Din bror = en av dina manliga sidor. Problem med hjärtat = svårigheter att älska dig själv eller att du inte har kontakt med din inre visdom. Din mamma = din "mammaroll". Du vill ta med en healer = du vill ha healing. Du hinner inte = det är bråttom. Du försöker logga in på Övernaturligt = Du söker kontakt med yttre rymden. Adressen funkar inte = du når inte kontakten.
Har du just nu något som känns svårt, som du inte vet hur du ska gå tillväga med? I så fall ska du söka din egen inre visdom, i stället för att söka hjälp utifrån. Du har alla svaren inom dig! 

Oj!! du kunde inte ha träffat mer rätt än så..*ryser*
Tack så hjärtligt ikna! Du e verkligen bra på det här med drömtydning..har sett dig tolka andras drömmar här inne.
Det är ju så att jag har problem med att älska mig själv och har även inte alls kontakt med min inre visdom..har inte tid o lyssna utan rusar framåt i livet tyvärr och det blir stora smällar utav det också..Känslomässig utmattning bla. frågan är när man lär sig..
Kram Eva
#2 Sök dig ut i naturen, där kan du promenera i sakta mak och samtidigt se vackra saker, eller bara sitta… Detta hjälper mig när jag känner mig stressad och jag tycker att tiden bara "springer på"..
Många kramar
Annika
Många Goa Kramar
Annisangel