En bra bok tror jag
Jag läser inte ofta böcker men igår råkade jag få syn på en bok på bibliotek som tilldrog mitt intresse. Det var min son som ville åka till biblioteket och låna en bok, men då såg jag boken Gordon Smith - Den otroliga sanningen, stå framskyltad på en hylla. Trodde inte biblioteket hade såna böcker, men det var roligt tyckte jag o lånade den.
Har läst lite i den och den verkar bra. Kanske fler som redan läst den?
Jag har boken hemma, men har inte hunnit börja läsa än, men det blir det nog så småningom…..

Bibliotetn har mycket intressant på hyllorna, många gamla böcker som annars är svåra att få tag på :)
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

:) tack för tipset :) kan bli kul o läsa när jag är klar med den jag läser nu :)

Vad handlar boken om? I stora drag alltså? kanske kan vara nåt för en bokslukare som mig, menar jag:)

#4 Jag har bara hunnit till sidan 59, men jag fascineras av den. Det handlar om sanna (som Gordon Smith påstår) historier och händelser som han haft med klienter och andra mediums kontakt med kunder. Nu tror jag redan men har man lite skepsis i sig blir man ännu mer övertygad. En enkel men intressant bok tycker jag. Ska bli kul att läsa fortsättningen.
#5 tackar för tipset,får se om jag lyckas plöja mig igenom "Da vinci koden"så kanske det blir nästa bok…:)