änglar
jag har hört någonstans att vissa personer här på jorden är änglar som är här för att hjälpa andra människor, är det sant eller,,,någon som vet
Klart det finns änglar, tänk så många underbara hjälpande människor som försakar allt för att med hela sin själ hjälpa andra människor i nöd. Ja nog vill jag kalla dem för änglar.
Visst finns dom! Jag var med om en hotfull situation när jag väntade på bussen utanför Mölndals sjukhus i G-borg, det var aldeles folktomt runtom och ett fyllo kom emot mig och skrek fula ord till mig, jag bad andarna skydda mig och en man dök upp runt en husknut och såg vad som höll på att hända och stannade hos mig tills bussen kom… Det var en ängel som kom på beställning!

Ja,de kan säkert stämma…. om inte annat så blir dessa männsikor stora änglar då dom dör som öppnar sitt hjärta för andra och hjälper med själen. Man kan säga att varje människa är en ängel på sätt och vis,för någon gång i livet så hjälper man andra igenom en tragedi för denna idivid.. så,vi är alla änglar på våra egna speciella vis. Jag har några som för mig är de iaf :)
Kallas inte det typ stjärnmänniska?
Jo nog tycker jag de är sant,, Där har ni Eleri_Twinkle som bevis på de, hon har ett syfte här,,, Hon är så otroligt värmande som en ängel som lyfter vingarna för o vårda människorna ömt, svårt o förklara,, men man bör träffa henne för o förstå vad jag menar,,,,
#5 Jag försår dig ändå, utan att ha träffat henne, och håller med :-)
Bybo,, du får ju äran IRL på forumträffen,,, själv åker jag o Jocke till henne i trollis i helgen,,
#7 Japp, och det ska bli skojsigt :-) Kul att ni träffas några så där från forumet…Ha så trevligt i helgen och hälsa :-)
Absolut,.. de är jätteroligt o möta människor som man pratat med en del,, De är ju vänner man väljer av omsorg,, där man har något gemensamt o prata om,, klart jag ska hälsa,, kram

*vaaaaaarm i hjärtat*