Alla våra filsofer små
ALLA VÅRA FILSOFER SMÅ
Att vara eller inte vara. är den stora frågan.
Frågorna kommer frågorna går. Men få är vi väll dom som ställer frågor så vi ej kan få svar på. Förutom Planton och Aristoteles fröstås.
Ja Platon han ställden frågor, han så döden fick bli hans vän
Aristoteles han, Han stälde frågor han så han blev Alexander den strores högra hand .
OO arma Pirames som ej trode att man i fatt en sköldpada kunde springa.
Men vi får tacka våra filosofer små. Så vi har något att gruna på.
OO nu jag tror. Att dom sitter där på ett himla moln O funderar på mäniskans exisitens.
Att vara eller inte vara. Det är den stora frågan.
Av klas-Åke palmèr/ zedd75

Jättefint skrivet, Zeddan!
Det är så fint Zedd, du är verkligen duktig med att trolla med orden.
Vad fint:D skriver du mycket? Älskar med att skriva!

#3 japp jag jobbar som manusfröfatare
Du är ett snille , Zedd
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"

#5 tack jane
I vilken genre?? vi kanske kan sammarbeta;)

#7 vad menar du ?
#7 vilken genre är du manusförfattare inom?

Teater och film. filmen kommer på bio 2010 om allt går som det ska. är redan över 1 år försenat
är det komedi eller vilken sorts film o teater?

Filmen är en dram komidi/ inom tekater har jag jort komedi fras, drama,
Aha va häftigt:D nu blev jag avundsjuk:D

#13 det är bar att uppnå sina drömmar hur såvrt det en är. Jag är ordblid och stavar ibland som en krata och är manusfröfatare och nu är jag på G med min frösta bok. Du kan med bar du har drivkraften oss dig och inte låtter bagateler sätta stopp för det
MVH Zedd
#14 ja jag har 2 böcker som jag är inne på att skriva (i huvudet än så länge) men vet inte riktigt hur man ska få dom publicerade sen.. har massa folk som puschar mig och jag älskar att skriva och vet att jag kan det och jag har så mycket erfarenheter och så att dela med mig av