Du är reseldare

nix

telefonist

Skall åka iväg nu. Men det hade varit lajbans om ni någon vill ge sig på att prova. Kommer naturligtvis svara sen

inom vården
Butiksbiträde

Du jobbar med barn

Tror du jobbar inom äldrevåderden eller som personlig assistent
Någonting med sjön att göra
Ojdå, inte ens ett foto på dig att kika på… kör på restaurangbranchen, men det var svårt att känna in något…

Något inom kyrkan.
Masör….eller något liknande

Fotograf.
Min känsla är att du har mycket papper omkring dig på jobbet!
Tror att du jobbar med något kontorsarbete av något slag.

Hm, jag jobbar med människor. Telefoni, butik, typ massage, papper ingår i mitt arbete. Jag är egen företagare. Så det hade ni allt rätt i. Men kan ni försöka vara mer specifika, hi hi. Det som ni har nämnt är vad jag gör när jag inte gör huvud jobbet, eller vad man ska säga…
Skönhetssalong
eller? va det första jag tänkte

Hm, vad är det för jobb jag utför??

Zonterapi…tror jag
"Vandra i skönhet"
Kram Xinluo

Vilken himla bild at lägga in då, ha ha. Den är ju helt suddig…

#18 I wish, näpp. Men skulle gärna utbilda mig till det…

TAktil massör som jag är ?
"Vandra i skönhet"
Kram Xinluo

Nix, det e sällan jag masserar. Men däremot så ääääälskar jag att få massage, ha ha ha.
Nä, ni får säga till när ni tröttnar på mig..

Sista gissningen blir fotvård
"Vandra i skönhet"
Kram Xinluo

Såå nära nu, hi hi

Det har med fötterna att göra då? ortoped kanske…hihi
"Vandra i skönhet"
Kram Xinluo
NAGELVÅRD?! Manikyr o pedikyr o så:D

AND THE WINNER IS…

TRUMPETFANFAR: S-girl

*dansar runt* Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa jag VISSTE att det var något som hade med skönhet att göra *dansar vidare*
eller.. det va jag va?

Aha…grattis S-girl
"Vandra i skönhet"
Kram Xinluo

Ha ha ha, så himla kulit
*dansar fortfarande* Haha
Hur 17 kunde jag veta att det va något med skönhetsvård *förvånad*

Fast jag måste säga en sak. Alla andra gissningar är verkligen något som jag kan tänka mig att jobba med. Jag älskar att jobba med människor gamla som unga, bakom kamera(har ett stort foto intresse) Sjön ska vi inte prata om, jag älskar havet och insjön. Vården/assistent har jag jobbat inom. Barn är helt underbra (finns inget ärligare). Resa är ju så kul. Fast kyrka vet jag inte(men jag ville ju bli nunna som barn :) ) Sen har vi då pappersarbete, fyyy f¤n va tråkigt. Men det måste ju göras, bläää.
Tack för att ni orkade engagera er.
JätteKRAM från mig Vickan
Tack till dig med:D det här va ju skoj:D

#10 Jag har jobbat i resturang branchen oxå

*klappar händerna* duktig du är gumman :)
Vi kan öppna en gemensam salong:D fast jag gör annat än naglar:D

Vad gör du då???
Är inte utbildad inom skönhetsvård (isåfall smink och hudvård) ska bara ha pengar till det…
Det är det, eller något annat jag funderar på.. vad säger jag inte 

Epelering eller??
Nej, ett annat yrke, heeelt annat yrke.. eller andra.. har några jag väljer mellan men lutar åt hudvård/smink eller Något helt annat…
Får bli jag som frågar nästa gång;) eller testar;)

aha, jag trodde det var inom skönhet
Nepp inte de andra, men älskar att hålla på med smink o naglar o ansiktsmaskar o hela fadderullan, men att utbilda sig till något inom den branchen är inte helt gratis (vilket du kanske vet Haha)
Men det är verkligen en dröm!
#35 Hahahaha… så har man siktat fel igen då, men det känns alltid bra när man får veta att tanken ändå kan ha kommit någon stans ifrån 

#44 Mm, det var ju inte så tokigt ändå