Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettmedium
Läst 456 ggr
Lenha
0

Käraste vänner...

Jag har varit lite frånvarande på senaste. Det har hänt oerhört mycket. Jag har äntligen blivit frisk efter en månads sängliggande och nu ska jag och min kära pojkvän flytta till Italien i juni så det är fullt upp med flytt. *kaos* Men roligt! Jag tänkte fråga er om det är någon som kan tipsa om ett bra medium i Örebro trakten? (Jag tittade på mediumlistan här inne tidigare idag) Det är så här att min pojkvän har ett tungt hjärta på grund av att hans pappa tog livet av sig när han var nio år, något som han har väldigt svårt att hantera och sedan har han förlorat 3 syskon. (de dog när de var små) Andevärlden har alltid skrämt honom men jag tror att jag har hjälpt honom att få bort lite av sin rädsla. Han vill nu gå till ett medium och se om han kan få kontakt med sin pappa. Jag har självt känt att hans fader vill kontakta honom men att han inte har varit redo. Jag är glad för att han vill göra detta nu och vill att han ska gå till ett seriöst medium som han känner att han kan lita på. Är det någon som kan ge något tips så skulle jag bli glad :) stora kramar från mig!

EwaKristina
1

Hej Lenha! Du har ju Anders Åkesson och Lisbeth von Haartman i Fjugesta,utanför Örebro.

Sen har du Jane Lyzell,på Ramsbergsgården alldeles innan Lindesberg..

Britt-Marie
0

finns även adresser om du tittar på Terry Evans hemsida. Sök på Google

Lenha
0

Oj, vad snabb du var EwaKristina! :) Tack för dina tips. Ska kolla upp!

Lenha
0

Tack Britt-Marie!