Telefonsittning
Hej,
Tänkte höra, är det svårare för ett medium att få kontakt om den har en telefonsittningen med sin "klient"?
Gör dom flesta mediums telefonsittningar?
Jag funderar nämnligen på ett göra en sådan sittning, då jag inte har möjlighet att åka till sverige, men vill gärna ha en sittning med ett svenskt medium fortast möjligt….
Jag arbetar med telefonsittningar och kan inte säga att det är svårare att få kontakt än att personen sitter i rummet. Något jag kan säga om telefonsittningar är att det i högsta grad ger bevis på att andevärlden samarbetar oavsett avstånd. Även att få kontakt med vad som pågår i ditt liv är inte heller annorlunda. Dem flesta medium har inte telefonsittningar mig veterligen.
Du kan ju ta en titt på mediumlistan här på ön genom att klicka på sök uppe i menyn. Där står det kanske vilka som gör telefonsittningar och du kan kika om dem har hemsida.
Ljusa hälsningar Erika

jag vill bar tiläga att jag kan rekomdera Erika_A har hört bar postivt om henne. Hon är med en mycket trevig och varm persson ;)
MVH Zedd

Hej det är inte så många medium som gör privatsittnningar via telefon. Jag gör det inte eftersom jag gärna vill ha sittern hos mig om det är känsliga saker som kommer upp. Men jag tror det stod i nån annan tråd att Erika A här på forumet gör det.

Ok tack för svar och tipsen!

Jag gör telfonsittningar det är samma sak som att ha någon hos sig. Eftersom jag jobbar med dina andliga vägledare så spelar det ingen roll om du är hos mig leler i japan*s* dina vägledare är själar och själar är energi som kan förflytta sig till dig när som helst.
Gjorde en vägledning från usa en gång kunden var mycket nöjd's'
kram monica
Erika Andreasson, i inlägg 1, har jag bara hört gott om.
sedan jobbar ju även Lena ranehag via tele..
Har gjort en telefonsittning hos Erika. Kan rekommendera henne.
Var rädda om varandra

Erika är toppen!
Jag gör också sittningar via telefon.
Nackdelen är som ngn mer sa, just om det kommer upp ngt känslosamt, vilket det ofta gör, att man inte finns nära och kan ge en kram eller så, men oftast har "sittern" en vän hos sig när de ringer och då kan den personen vara stödet…
Jag tycker faktiskt att det är lättare att jobba på distans, då ser man inte ansiktsuttryck och kroppspråk och slipper att bli påverkad av de sakerna.

Jag höll tidigare på med telefonsittningar, jag hade otroligt mycket jobb över telefon men jag valde att lägga ner det då jag tyckte att jag inte alltid räckte till, det behövs en mer direkt kontakt öga mot öga, för det kan komma upp saker där man behöver finnas till hands. Nu var det ju inte så i alla fall men det blev inte så personligt som jag hade önskat.
Jag håller inte med att man inte kan hjälpa vilsna själar att gå vidare på distans för jag har hjälpt många under åren med att få bort vilsna som har spökat hemma. Däremot så fanns det även där vissa ställen som det inte hjälpte men dom flesta fungerade det lika bra som om jag hade varit på plats. Men det är inte heller något jag gör mer på distans. Nordisk film skickade över massor av distansjobb till mig just för att jag jobbade mycket över telefon men det blev för mycket, jag kunde till slut inte göra mina arbeten på så bra sätt som jag önskade och ville, så mitt val blev att lägga ner det på distans och åka till dom ställen jag kunde till, dom som fanns längre bort förmedlade jag vidare till medim som finns i närheten.
Der enda jag gör idag på distans är medial vägledning, det händer att jag får kontakt med någon på andra sidan men överlag är det inte det jag fokuserar på.
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Jag jobbar via telefon med sittningar och jag tycker att det fungerar utmärkt :) fördelen med det är att det aldrig kan bli Phsycic via en telefon alltså att man läser av personen man har framför sig.

#11 Ja det tycker jag med är födelen med att göra det på distans :) Men jag fick alldeles för mycket jobb och klarar inte längre av att hinna med och vill inte ha löpande-band-känslan men man vet ju aldrig vad som sker sen, kanske jag börjar med det igen, allt förändras ju ständigt ;)
Kram
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
#12 nej du måste juh ha ett liv oxå :) Nej man vet aldrig vad som knackar på dörren ;)
Kram på dig Gumman!