Problem med ifokus i kväll
Är det några mer som har haft problem och komma in i ifoksu i kväll ?
Jag var tvungen att söka på övernatuligt på gooogel och gå in den vägen et tipps om ni vet någon mer som inte har kommit in i kväll/eftermidag.
MVH zedd75

Inga problem här alla fall..
Inte här heller.. inga problem asså

Ibland har jag haft problem oxå
Ja det segar ibland o man får stänga ner o sen öppna ett nytt fönster

Jag hade också problem att komma in men nu är jag glad att jag är inne igen. Ha det bra God natt sov gott
Det är några som haft problem att hitta en specifik sida (skrivit inne på support) men andra funkat. Datorn gjort så att den bara stått och tuggat och inte hittat sidan. Jag hade det problemet igår med en annan iFokus sida.
Det man kan prova först. Kör en diskrensning på datorn och gå in och plocka bort coockisar. Vet inte om det är reklamen som ställer till med det eller vad det är.
Och det verkar vara mest med internet explorer. För igår när jag hade problem så kom jag åt alla sidor med opera och den tar inte emot så många coockisar som IE gör.
När jag hade rensat så kom jag åt alla sidor igen.
Ibland kan det även vara segt på grund av nätfiskefiltret. Om det tar lång tid för sidan att ladda fram så stäng av det tillfälligtvis. (Görs under verktyg). Det verkar också bero på reklamen för det kan räcka med att reklamen bytts ut så funkar det hur bra som helst igen.

hej!
inga problem för mig att komma in
segt som tuggumi i dag:-(
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"