Se andar via nätet??
kanske en dum fråga;)
Finns det någon här som kan se andar via nätet?
Bara genom att läsa min presentation?
Nån som vågar=)
Hej mallis79 , jag ska försöka svara dig på dina frågor
Ja det finns de som kan få kontakt med tex. dina annhöriga på andra sidan via distans och man behöver inte se din presentation, det är en fördel om man vet så lite som möjligt om den person man ska hjälpa.
ÖN är i 1:a hand avsedd till att likasinnande ska träffas via internet och utbyta erfarenheter, berätta händelser occh på så sätt hjälpa varandra.
Ren konsultation sker inte på forumet i egentlig mening.
Det finns personer som vill träna sig så ibland kan man ha lite tur att någon ändå vill ge sig på ett litet försök.
ja är det någon som vill träna så är jag ett frivilligt offer ;)
Tillägg: Använd denna tråd för avläsningar:
Foton att läsa av

ibland ibland inte :D beror på hur mycket energi man har 

# 2
gärna, du får försöka!!

försök gärna ni som vill, behövs några fler detaljer??

fick du mitt privata mess?
menade du att jag ska läsa av dig, eller ville du läsa av mig? ;)
Är man "öppen" så funkar det.

#8, ja alldså om du vill läsa av mig =)
#9 Vill du testa att läsa av mig`?

Jag heter mia. Du kan testa och läsa av mig. här är jag mammagranbacken hoppas du kan det kram
För att reda ut ev missförstånd, så kan jag inte läsa av någon, har inte den kunskapen. Ska jag göra det så kommer det bli rena gissningar, och det vill ni väl inte ha antar jag ;)

Det är inga problem alls att få in en andekontakt över nätet.
Avståndet spelar ingen roll för andevärlden fungerar lika bra hur som.
Men jag avråder folk att jobba på det sättet för har vid ett flertal tillfällen hur personer som tror sig vara hur straka som helst. BLir väldigt berörda och det kan då bli väldigt känslosamt så där vill alltid jag ha min sitter framför mig Live så jag själv jobbar inte på detta sätt men finns många andra som gör det.
Jag hade på en annan sajt ett tag en chatt där vi gick in och övade på att länka med andevärlden på chatten och det fungerade riktigt bra.
Men det hände lite saker där som jag som chatt ledare hade lite svårt att hantera dels så kunde jag inte se mina deltagre och inte heller se om dom bad om det beskydd dom behövde för att göra en länkning.
Så vid två tillfällen så hände det att deltagaqre fick kontakt med vilsna själar vilket blev fruktansvärt besvärligt för deltagren.
När det gäller vilsna själar så fungerar det inte över distans dom är alldeles för rädda för att lämna huset där dom befinner sig så jag som chatt ledare satt där som ett fån och kunde inte göra ngt alls för att hjälpa dom för jag som var på ett helt annat ställe i Sverige kunde inte få kontakt med den vilsna själen för att hjälpa eleven som råkade ut för detta.
Utan fick göra så gott som jag kunde och hjälpa den som länkade att berätta hur dom skulle göra och vid ett av dessa tillfällen blev en person skadad rent fysiskt så då slutade jag med denna chatt. Men när det gällde helt vanliga andar som gått till ljuset var det inga probelm alls.
Så om man tar kontakte med andevärlden över distans genom datorn eller över telefon är inga problem alls.
Men råkar man ut för en vilsen själ så är det den som är i andra ändan som råkar illa ut inte mediumet i andra änden.
Däremot så lägger jag tarot kort och läser av personer på distans men andekontakt gör jag enbart genom personligt besök.
Lasse

Lasse, har du lust att lägga tarot-kort på mig då??

# 15 det är bara att boka en tid om du vill ha en tarot läggning.
Jag jobbar på heltid som medium och tarotläggare.
Lasse

LASSE:
ok:-) Vad intressant..
Jobbar du bara via datorn?
Kostar det något?
E det lång kö?
malena:-)

#17 Om du går in på Lasses hemsida (Tarotlasse) så får du svar på dina frågor om hur du gör.
Kram
Medarbetare på Feng Shui och Indien

# 17
Hej på dig jag jobbar alldrig över datorn.
Förr gjorde jag tarotläggningar och svarade över mail men ngt jag inte har tiden för i dag det tar tid att sitta och skriva mellan 15 och 20 A4 sidor samtidigt som jag har en lättare Dyselexi som tur finns rättstavnings program *L*
Tarotläggningar gör jag över telefon och genom tidsbokning.
Svarar alldrig på enstaka frågor utan lägger enbart en stjärna som sträcker sig 6 månader framåt efter stjärnan svarar jag på specifika frågor om dom inte dykt upp under stjärnan oftast får man svaret redan där.
För att kunna försörja mig så tar jag betalt även medium och tarotläggare får betala för sin hyra och mat.
Däremot när det gäller Andekontakt så gör jag bara det genom personligt besök och inte över distans.
Jag åker också runt i landet och ger storseanser om så önskas.
Plus att jag kommer besöka en del mässor runt om i landet under hösten där jag både kommer både ge tarotläggningar sittningar och storseanser.
Lasse