Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettupplevelser
Läst 494 ggr
evawa
0

Låtar

Hej!

Ibland så händer det att det dyker upp låtar i mitt huvud. Kan ta ett exempel, häromdagen så var jag ute och gick. Nästan varje gång så sjunker jag ner djupt i mina tankar och tappar helt hörseln och seendet för omvärlden . Nu är det så att jag har börjat reagerat för jag hör inte bilar eller annat och det är inte så himla bra. Helt plötsligt så gick jag och nynnade på ja må han leva..Då vaknade jag upp och tänkte men är det någon som fyller år? Fick bekräftelsen ganska omgående, det var en bil som stannade och frågade efter en person som fyllde 75 år just den dagen..Eftersom jag inte bor just där så kunde jag tala om var han bor, hade ingen aning om vem han är.

Men vad ska detta säga mig egentligen? Vad har jag för nytta av det?

Eva

Prizma_o_Kristall
0

Jag tror nog du kan ha stor nytta av det, nästa gång kanske det inte just är musik, utan något annat viktigt. Lite svårt att förklara, har inte varit med om det så precis. Du kanske någon gång får sådan nytta av det att du kan hjälpa andra att få ro inom sig, som när jag fick ro inom mig när jag letade så efter Maja. ;)

evawa
0

Tack för ditt svar..oj, va det berör mig att du fått den ro över Maja. Det är just sånt som jag innerligt vill hjälpa till med i framtiden…

kram till dig

Eva

Prizma_o_Kristall
0

#2 ja, innan kunde jag inte koncentrera mig på något annat än vart Maja var någonstans… Om hon levde eller vart hon fanns. Nu kan jag äntligen slappna av igen, jag vet ju att hon har det bra nu. Tack än en gång för din hjälp, det betyder så mycket för mig att ha fått denna ro inom mig.

Kramar från Carro

ulraxe
0

Kul att se att andra har musik som poppar upp i huvet utan anledning,tycker manGlad

Jag har själv haft det flera gånger.Bl.a är det en gammal sång som var popular långt före min tid..som dyker upp med jämna mellanrum..och jag känner att det kommer från min morfar som dog när jag var 5 år..att han vill visa att han finns hos mig och bryr sig om mig.

Nu för ca en månad sedan så dök låten upp som handlar om Mor och violer(kommer inte håg vad den heter)upp i mitt huvud.

Då började jag fundera på om det hade med min mamma att göra eftersom hon har hjärtproblem..men det visade sig 2 dagar efteråt, att det hade att göra med min mans mamma att göra.Hon vart akut sjuk och fick åka ambulans till sjukhuset.Efter det försvann låten i huvudet..