Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: mässorstorseansevenemangträffar
Läst 2898 ggr
tommytoe
0

Storseans Ystad 19 maj

Har inte bestäm mig än om jag ska gå. Någon annan som ska dit? Medium är Ewa Olsson. Hon är duktig, men det hade varit kul att se ett annat medium. Får väl åka lite längre eller hoppas någon dyker upp i trakterna.

tommytoe
0

Så nu har jag bestämt mig och jag ska gå på det. Händer ändå inte så mycket annat för min del ändå denna månad. Så en storseans kan jag unna mig.

tommytoe
0

Så är det då dags. Kl. 19 ikväll. Fullsatt är det också! Så visst finns det ett stort intresse!

Har en liten envis förkylning, men det är inte värre än att jag kan gå. Skriver förstås en liten rapport om det efteråt.

[Hellas]
0

Vad roligt, ha det så kul och självklart förväntar vi oss en utförlig rapport :)

mariaef
0

Jajamensan! Minst ett A4-ark vill vi haCoolSkrattande

tommytoe
0

Hehe..ni är för goa ni..jag får väl se hur mycket jag kan få ihop :)

Ina123
0

Vad kul Tommy, ja rapport vill vi ha :)

[Chakra]
0

Känner inte till Ewa Olsson!

Hoppas du får en jättefin kväll, och vi vill som sagt gärna veta mer sen…

tommytoe
0

#7 Det finns en hemsida http://www.ewaolsson.com/ Står iofs inte så mycket där. Jag har sett henne på en storseans en gång innan och gårdagens storseans var precis lika bra. För min egen del var det ännu bättre t.o.m. för jag fick en kontakt och jag kommer till den längre ner i berättelsen.

Då ska jag berätta lite om storseansen. Jag såg fram emot att åka på det men när jag körde dit kände jag mig tom och lite nedstämd. Vet inte om det berodde på vädret för ungefär halvvägs till Ystad blev det mer mulet och började regna. Eller så var det för att jag åkte själv och jag gillar inte heller stora folksamlingar där jag knappt känner någon. Regnet hade i alla fall slutat i Ystad och en del folk hade redan kommit. Tre första bänkraderna var upptagna, men jag hade nog ändå inte satt mig längst fram. Jag satte mig i mitten i femte bänkraden och i mitten satte jag mig sist också. Jag träffade en annan cirkeldeltagare där som satte sig bredvid mig och vi pratade lite. Jag säg även två andra cirkeldeltagare, men dom satt på andra platser.

Första kontakten Ewa fick in blev lite känslosam. En dotter till en kvinna i publiken hade gått bort ung. Kände mig tårögd. Ewa prickade in detaljer bra. Det blev några kontakter till innan det var dags för paus. Trodde seansen bara skulle vara en timme, men det blev hela 2,5 h inklusive en paus med lite fika. Efter den lilla fikan hade Ewa Olsson son en uppvisning med psykometri. Två i publiken fick lämna över personliga föremål o sedan läste han av personerna. Han lyckades förträffligt bra och så gott som allt stämde.

Sedan fortsatte Ewa med seansen och det var mycket positiva saker och glädje som kom fram. Mest slås jag av den humorn som andevärlden uppvisar, det var mycket skratt och glada miner. Vet inte om många andra seanser är likadana, har ju bara sett Ewa. Men visst är det roligt med humor!

Seansen var nästan slut och förvånad blev jag som siste person att få kontakt. Ewa fick kontakt med min morfar. Hon sa att morfar hade väntat på mig. Han var med mig även hemma sa hon och det har jag sett. Undrar i så fall bara när? Det måste i så fall varit ett tag sedan och det har jag nog förträngt då. Jag var inte så gammal när morfar gick bort. Ewa beskrev mig lite och då förmodar jag att hon får den informationen från morfar, både vad jag gjorde som ung och hur jag är idag. Det är förstås lättare att komma ihåg hur det är idag och det stämde så bra. Jag tror min barndomstid stämde också bra.

Beskrev morfar också lite, men det kan ha varit när han var yngre. Hon sa något om förlovning, men vet inte vad hon menade med det, jag är gift och vem som annars ska förlova sig vet jag inte. Men det kanske dyker upp. 3 i familjen, 2 barn har jag..kanske blir 3 haha..vem vet. Budskap fick jag också, och det var så rätt. Sa en bokstav som min morfars namn skulle börja på och visst stämde det! Något positivt (vad vet jag inte) skulle hända, men det låg några månader fram. Lite behåller jag för mig själv, vill inte berätta allt :). Men på seansen får iofs andra många höra, var ca 80 där. Men jag kände iofs dom där.

Ewa kom fram och gav mig en liten minnesfigur. Hon fick en kram tillbaka! Vissa fick blombuketter och lite andra småsaker (dom som hade kontakt alltså). Kärt i alla fall med ett minne. Ska ta kort på figuren sedan och sätta in mitt fotoalbum.

[Hellas]
0

Vad roligt, det hörs att du blev nöjd över kvällen och vad dubbelskoj att du fick besök :)!

Tack Tommy för att du delar med dig.

Kram /Hellas

cillaj
0

Vilken rolig upplevelse och kul att du är nöjd.

Hälsa morfar. HaHa

Kram cilla.

FiaH
0

Va kul Tommy att du fick kontakt denna gången, tack för du delade med dig.

[Chakra]
0

#8 Tack! Har tittat på sidan så nu vet jag lite mer!

Det är så vilsamt att läsa när du berättar! Och jag ler lite! Det kändes som jag var med på seansen!Glad

Roligt att du fick kontakt!