Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: drömmardrömtolkningar
Läst 2644 ggr
Jaag
0

Blixten slår ner, jag skadas

Hej, jag skulle vilja ha lite hjälp med att tyda en dröm :)

Jo, jag står mitt på ett torg, brevid mig så står ett sånt där torn som håller upp elledningarna. Plötsligt börjar det åska och blixtarna slår ner lite här och var nära mig. Alla människor som är runt mig flyr skräckslagna. Tillslut är det nästan bara jag kvar och då slår det ner en blixt i det där tornet och en elladdning skjuts rakt på mig. Jag svimmar för några sekunder och känner mig helt yr. En kvinna skyndar fram till mig och leder mig till ett rum som liknar ett kinesiskt tempel. Där inne är jag tydligen säker. Rummet har en massa fönster och jag ser blixtarna "leta" efter just mig. Jätteläskigt faktiskt! Men sedan vaknar jag.

PimTheGreat
0

hmm…kan inte sånt här med drömmar men är jätteintresserad. Ska bli spännande att läsa vad de som kan, tyder din dröm som..

mammagranbacken
0

kan inte sånt. men det ska jätteintressant att se va andra 

svarar.

Zedd75
0

Jag är inte säker. Men jag får en känsla av att du har något du ska ta hand om och utväkla.

MVH Zedd75

Elisabeth-J
0

Den är svår att tolka men jag ser det som att det kan vara din andliga utveckling som dun Guide vill visa dig.

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

ewapewa
0

Elektriciteten kan ju stå för kraft, och eftersom du uppenbarligen andligt intresserad, kan det ju vara andlig sådan, men att kraften skrämmer dig. Har du haft några starka andliga upplevelser? Skrämmer dina andliga förmågor folk omkring dig? Är du ensam i din andlighet? Annars kan det ju stå för urladdningar i annan form, tex ilska. Att få ro i ett tempel kan ju betyda att du känner dig trygg i mer ordnade former av andlighet, där du inte är lika ensam.Är kvinnan som hjälper dig en andlig ledare/guide?

Spännande dröm! Så stark, dina krafter är förmodligen mycket starka just nu.

Kram Ewa

Jaag
0

Tack så himlans mycket för ditt OTROLIGA intressante svar Ewa :D Jag tror faktiskt att du har väldans rätt! tack tack :D

ewapewa
0

Jag tycker det är så himla spännande med drömmar! Lycka till med din utveckling!