Känner ni något?
Jag tror jag såg en man för rätt länge sedan.
Enda sen dess måste jag sova med tänd lampa,
för han syns bara när det är mörkt..
Nu undrar jag om ni känner något när ni ser dom
här bilderna?
Ursäkta för stökigt rum :P
Bild 1: Spegeln reflekterar blixten på dörren, så det är inget
övernaturligt.
Mvh Nathalie
känner o känner, men det kändes lite obehagligt lr vad man ska säga ,
Isa Aronsson
www.stallequino.se
#4: Okey. Kan lova att det kändes väldigt obehagligt att fotografera rummet >< Kände mig verkligen iaktagen. :/
Mvh Nathalie
Märkligt jag känner ingen aktivitet

Måste vara en AIK.are som bor där med Gula tapeter 
Jag tror Han försvinner om du målar tapeterna Himelsk Blåa (MFF)
hihi (sorry)
Hm. Han såg inte ut som en 'AIKare'. Såg mer ut som en bonde XD
Mvh Nathalie

Samma sak !! HEHEHEHE sorry igen

Om det var så äckligt fota varför gjorde du det då ?
Konstig tråd.
_Inlägget redigerat, onödig kommentar är borttagen!
_MVH. Helena
Vadan detta otrevliga svar?

11?
Otrevliga?
Bara för jag ställe en konkret fråga?

i Skåne säger vi inte kossor, vi säger alla HÖNSEN hemma.
Vad kan det bero på?

Är ej falulurven kvar som medlem?

Är ej falulurven kvar som medlem?
Tänkte kolla hur gammal hon var.
Men måste man fråga om någon är "riktigt i huvudet" för att man ställer en fråga?
jag antar att hon tycker det spökar hemma hos henne och ville ha svar, och kände ett obehag när hon fotade. har man fel i huvudet då?
Tycker att kan man inte hålla god ton behöver man inte säga något öht. men det är jag det.

Håller med dig Imasy. Jag tycker oxo att det var en opassande frågeställning…

Knoppen hallå relaxa . Så farligt var det väl ej. Man undra faktiskt hur det står till däruppe med dessa bilder med . Sen skriver hon att det var kusligt äckligt ta dessa bilder. VARFÖR har man då dessa på bild om det är så kusligt och kan bli påmind om det. Plus man lägger ut det på ett forum. Jag hajjar nada faktiskt. Men ni kanske tycker det är helt ok söka uppmärksamhet på detta vis?

Men hon lägger ju ut bilderna för att få hjälp och få ett svar om vi känner likadant som henne. Bara för att något är hemskt eller kusligt behöver man väl inte dizza bilder. Ont ska med ont förgöras
Sen håller jag med Imasy att om du nu tycker att Falurven skapat en konstig tråd, så kan du väl tänka det och inte "hugga" med dina kossor och knoppar.
Alla är vi olika och tänker olika, därmed hugger jag inte tillbaks på dig eller rättar dig Stenspade. Jag bara tycker personligen att du kunde hoppat över ditt inlägg #10
Jag tror inte att du vet att texten var opassande. Det är som med sms ibland, man får en text och man tror att personen som skickat är sur. Men så är inte fallet. När du skrev det så gjorde du säkert det med glimten i ögat, men när vi läser det så ser det hemskt ut och när vi kommenterar det så fattar du naaada.
Jag önskar alla inblandade en härlig tisdag iallafall
Mvh Björn

Nästa gång kanske jag lägger ut en bild på en park med sol och säger det var varmt här kan någon känna något annat?
Hajjar du ;)
Jag ryser, och det verkar vara något som ligger på golvet från dörren och framför hyllan. Det känns som om någon har ramlat ihop där (bild 1).
Nu handlade det inte om det var varm eller kallt i Falurvens rum, utan hon undrade om någon kunde känna några andar?
Om du kikar lite så finns det massor av sådana trådar där någon har lagt upp ett foto på ett hus/rum tex för "ande-avläsning".
Är detta då ett förtappat forum där vi alla saknar ett par indiander i kanoten?
Du har väl visserligen rätt till din åsikt, likväl som jag har rätt i min, och jag tyckte bara det var onödigt att kalla TS för det du gjorde.
….och så återgår vi alla till en trevlig ton, jag redigerar även inlägg #10 då det inte är ok att uttrycka sig på det sättet.
Om tråden känns skum så hoppa över den helt enkelt
!
Kom även ihåg att det idag är Fullmåne ofta innebär att vi ibland pratar med STORA bokstäver alldeles i onödan!
Ha det så gott //Helena
Höhö. Hann inte ens läsa det där inlägged som verkade vara så otrevligt :) Trevligt att se att jag inte behövde ta det hela ensam. Människan som skrev #10 fattar antagligen inte vad jag menar.
Mvh Nathalie