Tarotkurs Iris Hall& Anders Åkesson
Under kursen kommer Iris Anders att lära ut hur man arbetar med " Tarot"korten. Du får lära dig att tyda vad korten står för , sjärntecken, datum , mm. Vi börjar med grundläggande utlägg av korten och därefter fortsätter vi med lite mera avancerade utläggningar.Fjugesta ( Örebro Län ) Kursstart Fredag 23 Maj kl 16.30 avslutas söndag den 25 Maj 12.30 med lunch. Info bokning till Lisbeth. Mer info finns även på www.spiritual.se
lisbeth.von@telia.com www.spiritual.se/lisbeth mob 070 66 127 60
Hahaha….jag som precis tänkte slå ett slag för denna kurs *Ler*

Varför händer altt rolligt upp igenom landet. Bor det fler medium där eller 
Japp, mekka här
Passa på att se våra breddgrader - hemma hos Ander o Lisbeth
Härliga personligheter - Kram på er A o L
Vänligen Jane
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"
#2 Vi pratade om just det för ett par veckor sedan då min make ställde samma fråga som du gör!
Det finns väldigt många medium och många Centra runtomkring Värmland/Närke, det är som ett stråk :).
Jag själv känner mig omringad av dem *Varm*!
Någon sade att det är väldigt många starka energier häromkring och visst är det så, men jag vet inte om det är mer här än på andra platser.
Men ärligt talad så har du ju inte så långt att åka Zedd och det är riktigt bra väg och även tåg/buss förförbindelser.
Jag själv kommer troligen att gå denna kurs och mycket pga. att det är Iris som håller i kursen hemma hos Anders och Lisbeth…….det kan ju inte bli mer optimalt än så
!

Zedd det finns ju massor med medium i och runt göteborg och många aktiva föreningar. Det känns som ett litet Mecka det också.

Mässor fnns det också gott om i Göteborg-Borås varje vår och höst, många medium finns där också :)
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

#5 ja det är väll bar jag sm är dåligt informerad 
Jag har nu anmält mig *Ler stort*…Efter denna helg får jag väl köra lite övningar på er kamrater här på ÖN hoppas jag 
#8 Mer än gärna ;)

#8.Jättegärna.
*S* Observera att jag skrev "Väl"

puttar fram tråden… lite..

Blir en kanonhelg! Hur mysigt som helst!
Medarbetare på Övernaturligt i Fokus

Tillägg: Har jag tur så behöver dom en bra tolk!! 
Medarbetare på Övernaturligt i Fokus
Haha, självklart behöver de en bra tolk
!
Ska de få mig att begripa så behövs verkligen experthjälp
!
Jag puffar upp tråden lite igen :)

putt putt
Puffar upp tråden igen!
Knuffar upp tråden, det börjar närma sig :)

puttar igen…

Kommer förhoppningsvis på annat i höst! Men ger det en putt
Lyfter igen!