Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettövrigt
Läst 643 ggr
Zedd75
0

GUD ?

Jag läste någo tråd här om någon bok som handla blanat om gud.

Nu har jag en liten fråga.

Varför är det så sällan att andvärden pratar om gud.  Jag har själv bara hört dom säga var skapare men inte gud ? varför är det så ? 

MH Zedd75

chik
0

Bra fråga!! Jag tror ju inte på GUD..Jag tror ju på mig skälv. o mina gajder..Men det kan bli intresant o se vad det blir för svar..

Lena.P är jag i verkliga livet.

Jane-Lyzell
0

Andevärlden pratar ofta om Gud!? Men även som skaparen eller fadern/modern.

Vänligen Jane

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Tur-Budda
0

Det finns ingen definition på "Gud" som de flesta är överens om så det vore väl dumt att ge ett budskap som är dömt att misstolkas om det skulle spridas? (gissar vilt)

River-Lord
0

Det är nog vad man själv väljer att tro på.. då blir tolkningar ur den synvinkelen.. om man har en ex. kristen övertygelse då blir det en vinkling på den tron o tänkande med Gud m.m.
Jag personligen är inte förtjust i att bland Religion in i mediumskap o "andlighet" m.m..
Men dè vad jag tycker…Glad

/RL

s-tjej
0

Håller med #4 att man inte ska blanda in Gud i mediumskap…

Personligen tror jag inte på Gud längre (låter hemskt men så är det) däremot väljer jag att bära ett kors (gjord på någon sten som står för Självförtroende) för jag tror på Jesus och han stod för det han tyckte och trodde och lät inget få honom att ändra sig, inte ens döden…

kybele
0

håller med river_lord,har oxå svårt att blanda in religon o seende.. men tror dock på en högre makt.. ovan oss,men vem eller vad de är.. tror jag är upp till varje människa att komma fram till

Red-Lady
0

Ja det står i biblen att skjälen lever vidare.

Jag tror att det fins någott över oss, Men var