Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: övrigt
Läst 671 ggr
EwaKristina
0

Dagens skrattanfall..

Var i Strömsund med Elisabeth o hennes son och sonhustru.Den minste sonen var hemma,för att leka med sina vänner. När vi kommer hem till Backe,får Elisabeth syn på en person,med ungefär samma färg på jackan som Robin har,då hon utbrister…Sammy,stanna där är Robin..Sammy saktar ner,Elisabeth drar ner rutan och Elisabeths min var oslagbar då hon upptäcker…fasen det var inte min son,uuuppps det var en kvinna på ca 75 år!Tilläggas bör att Robin är 10…Det skrattanfallet jag då fick,gav mej kramp!!Flört

Thinka
0

hi hihi!

[Hellas]
0

*ASG* Gisses, stackars tant……………vettskrämd kan jag tänka :)

signemo
0

Kan Du inte följa med Elisabeth till optikernSkrattande.

Var rädda om varandra

[Chakra]
0

Glad

Britt-Marie
0

Hahahahaaa.

Igår kväll då jag var trött och läste lite felskrivna meningar som folk gjort så skarttade jag så tårarna nästan rann. Jag blir så då jag är lite övertröt. Jag kan knappt sluta skratta då jag börjar. Vet inte om meningarna skulle vara lika roliga i kväll om jag läste dem. Men det är härligt att få skratta…

Katarinaj
0

Hahahahaha….lilla tanten…Elisabeth hann väl aldrig säga att det var dags att komma hem o äta middag…

Elisabeth-J
0

Generad sist jag kollade synen så var den bra och det var ju bara ett par månader sen men kanske dags igen då Cool

Hahaha Ewa, du får följa med mig isf för nu vette sjutton om jag hittar till en optiker, kanske inte ser skylten Förvånad

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

NancyAlke
0

hahahahah… berättade ni det för sonen? Stackarn!

Vad tror ni folks… ska vi ta och skramla ihop lite pengar till ett par brillor till tant Elisabeth???  Flört

Britt-Marie
0

Jag skrattar ännu åt detta så tokigt det kan bli..

Elisabeth-J
0

#8 Hahahaha jaaa Ewa berättade för honom, han bara skakade på huvudet och ville att Ewa skulle skriva det på forumet, hmmmm den ungen blir nog utan lördagsgodis! Skrattande

Elisabeth 

signemo
0

JAg tror jag har mina jättegamla glasögon kvar. Kanske kan limma ihop dem och skicka upp. Bättre än inga alls eller vad tror ni andra.

Var rädda om varandra

EwaKristina
0

På mitt jobb,finns ett par gamla glasögon kvar,efter någon handelsanställd med ruskigt dålig syn,typ flaskbottnar. Har nu lovat Elisabeth att skicka dom till henne.

[Hellas]
0

#12 Det var jättesnällt av dig att du vill ställa upp, det kan ju bli ett litet problem annars här på ÖN……Seendet är ju ganska viktigt har jag hört! wow

Zedd75
0

Jag står på Elsibeth sida där. har vislat på en snygg tjej bakifrån allaefal men det var en gammal dam ;)

Elisabeth-J
0

#13 Hahahaha beror ju på vilket seende man använder här ;)

Elisabeth 

[Hellas]
0

#15 Jaja, det tredje funkar alltså……skönt, annars kanske vi kan fixa ett Cyklopöga *S* (Fasiken, det kanske jag ska testa)

Zedd75
0

#16 Hellas tro vi har smittat av oss lite på dig ler

skruttan31
0

Haha ha,, stackars lilla killen då,, hoppas inte detta gav han MEN  *s*

Elisabeth-J
0

#18 *asgarv* han kanske nu plötsligt blir vuxen Förvånad

Elisabeth 

skruttan31
0

#19,,  vuxen,, nej hua,, de har vi ju sett hur de är o vara vuxen,, så be du Robin vara barn ett tag till,, så han inte förknippar mamma med en rollator,, *s*

Elisabeth-J
0

#20 Hahaha jaaa det ska jag självklart göra, för hans mamma ska alltid vara ung Cool

Elisabeth 

Bybo
0

*fniss* Förstår dig Ewa, jag har så lätt att få såna dära skrattanfall….

Bettan då hahaha….

NancyAlke
0

#20 Jag har faktiskt funderat på att lacka en rollator i glitterrosa och ta med på krogen, lämna in i garderoben… se till att få med mig någon "hetlevrad" till garderobskön fram på nattkröken.. bara för att få se minen när jag hämtar ut mitt "fordon" Flört

skruttan31
0

#20  HA HA HA HA glöm inte filmkameran,, vill oxå se den minen,,

Zedd75
0

#23 jag had hängt med dig nancy skulle villa se folks min på stan. ler

Kram Zedd

Jane-Lyzell
0

Ha ha ha Skrattande

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

chik
0

Sååå det kan bli!! För sök att äta mycket MORÖTTER…För vi har ju aldrig set en kanin med glasögon..Ja ett gott skrat förlänger livet..Så tack Elisabeht för det klavertrampet.Nu blev jag ett år mer..Lena

Lena.P är jag i verkliga livet.

Elisabeth-J
0

#27 ???? kanin med glasögon?

Elisabeth 

Kerstina-61
0

hahah…jösses…Elisabeth..det var lite kul med kaninen förstår du…de äter ju morötter å behöver inga glasögon  *magont* hahahah

Kerstin, Medarbetare på Spiritualism IFokus

Jag kan bara vara mig själv och ingen annan, därför gör
jag det jag älskar just idag!

BjornI
0

Nu får vi förklara skämt för Elisabeth oxo Skrattande Nya brillor och en SkämtLexikon är på G !!!    Flört