Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: offtopic
Läst 695 ggr
skruttan31
0

OT Tack Eleri_Twinkle

Kan inte Nog med ord tacka dig för den underbara dagen i går,,  Tack för jag o kevin fick komma till trollis o hälsa på dig o din underbart goa familj,, vilken värme som fanns där,, Tack såååå mycket för den underbart vackra vänskaps ängeln jag fick av dig,, om du visste hur värdefull den blev för mig,,  Tacka din goa make för han hjälpte till o köra o hämta oss från tåget,,  Ni är verkligen änglar allihop,,  Men eran lilla Mateo, kan inget säga,, saknar ord,, vill bara pussa i hjäl honom,, Underbar god liten kille,,  Tack än en gång,, kramar o miljoner rosor till dig o din familj,,

Eleri-Twinkle
0

Goaste SkruttanKyss

Jag kan bara säga "Tack detsamma till allt". Att få krama om er två en hel dag, skratta och fnissa var ren balsam för själen!!!! Att se pojkarna leka ihop och bli sådana vänner värmde mammahjärtat och känna en sådan stark och fin vänskap till dig likaså, fast Eleri-hjärtat då*fniss*

KRAMAR OCH PUSSA I TRILLJONER!!!Kyss

kvinna76
0

va gulliga ni är:)  var i sverige finns ni då? klart långt från ulricehamn ehe

Eleri-Twinkle
0

#2 Jag bor i Trollhättan, bland skog och Troll*ler*

skruttan31
0

#2 jag bor strax utanför borås,,

kvinna76
0

jaha va skoj var skruttan? då bor vi ju inte långt ifrån arraadra va skoj.annars bor dem flesta jätte långt

skruttan31
0

#5 Jag bor i Viskafors,, 1 mil utanför,, mot varberg,,

skruttan31
0

#3  ja som sagt var,, en älva ska bo bland tomtar o troll i skogen,, sitta på en gren o sjunga för fåglarna,, Som jag förklarade för min granne i dag över en kopp kaffe,, jag beskrev dig som en person,, som inte ska sitta på denna bänken o ta en fika,, utan en ängel,, som ska sitta i ett träd o sjunga med fåglarna o vaka över oss som sitter,, en person som verkligen kan få en o känna sig som en liten fågel i en varm o trygg famn,, som vårdar ens vingar med omsorg,, och som jag avslutade med,, näää du måste få träffa henne för o förstå vad jag menar,,

Eleri-Twinkle
0

#7 *KRAMAR OOOOOOOOOOOM LÄÄÄÄÄNGE* Det härliga med riktigt sann vänskapskärlek, är att man alltid ser det "sanna" i varandra*varm*

Skruttan, du är som såpbubblor mot en klarblå himmel, som ett barns klingande skratt, som solvarma jordgubbar, som en hittad kölapp med lågt nummer, då det är lång kö, som en "kall" när sommarens är stekhet, som bomull i hjärtat och en "riktigt, riktigt bra bok" DET och sååå mycket mer är duKyss

Till övriga trådläsare som tar del av vår vänskap, jag är säker på att ni alla känner igen er. Den varma, stora känslan när man funnit en riktigt god vän!!!!

KRAM

skruttan31
0

Goaste Elina,, du bara ÄR,, *saknar ord,, *, O ni andra som läser,, ja vi är kära,, i varandra,, men inte i varandra så,, utan SÅ,, *s',,

kramar

reba
0

Man blir glad när man läser er tråd.

caerula_draconis
0

det är så fint alltsammans!

Jag kan bara instämma i lovorden, *kramar er båda!*

skruttan31
0

Åååå caerula_draconis (jobbigt namn *s*) du tillhör ju oss oxå,, så du är MINST lika fin du med,, Pössar dig på pannan allt vad jag kan,, Vänskapen vi fått via ÖN o Eleri_Twinkel,, är bara början på något nytt o underbart ,,  längtar till forumträffen då vi ses igen,, Kram

skruttan31
0

#10  den glädjen o få uppleva vänskapen som har växt fram Är en glädje svår o sätta ord på,,

Eleri-Twinkle
0

Caerula, vår 15 åriga vänskapskärlek säger ALLT!!!!Kyss

Kinna1
0

Åhh va härligt att ha sådana vänner, önskar att jag med kunde få ha det. Ja Eleri och skruttan ni verkar va så härligt goa bägge två. Kram på er.

Denna kommentar har tagits bort.
tommytoe
0

En sån fin vänskap ni har. Grattis!!!

Eleri-Twinkle
0

#15 Tack Kinna, du ska se att du välsignas du med:-) Livet har sina gåvor och många av dem kommer i mänsklig form*ler* Kram

#17 Tack Tommy, det är sannerligen underbart!!

Kinna1
0

#18 Hur menar du då?

Eleri-Twinkle
0

#19 Att många av livets fina gåvor kommer i form av människor som i sin tur blir vänner:-)

Kinna1
0

Ja jag får väl hoppas att jag träffar några fina vänner.

Kram på dej

skruttan31
0

Kinna1..  Ja den vänskapen som jag o Eleri hittat i varandra och några till från ÖN o utanför hoppas jag du oxå kommer få uppleva,, den värmer hjärtat så otroligt mycket,,

Jane-Lyzell
0

Här inne var det gosigt - Kram på er, era härliga själarKyss

Vänligen Jane

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Eleri-Twinkle
0

#23Jajamensan, nu gruppkramas vi!!!!Kyss

skruttan31
0

Kramar tillbaka Jane,, o fortsätter vi ,, så blir de snart värsta hångel partyt,, ha ha,, Kramar e jö så gött!!!

Jane-Lyzell
0

#24 #25 Gruuuuuup KraaaaaaaamKyss

Eleri-Twinkle
0

ihihiihihihihi KRAAAAAAAAAAAAAMKyss

Kinna1
0

#Skruttan

Det låter ju så härligt!! Va rädda om varandra, det finns så mycket ont här i världen och hemska människor. jag har själv råkat ut för personer som inte är snälla och bara vill en en massa ont. Och det gör så ont i hjärtat när man blir så sviken. Så va rädda om varandra och va ärliga mot varandra.

Kramiz

skruttan31
0

Kinna1 ,,  den oron behöver inte vi känna,, när denna varma vänskap kommer känner man de inom sig,, att vara en vän är oxå att respektera varandra,, En sak vet jag säkert,,  att bli sviken av varandra kommer inte o ske,, för starka vänskaps band för de,,  svårt o förklara men hoppas du förstår,, denna vänskap är en vänskap som funnits med förut,, där karma banden hittat varann igen,,

Kinna1
0

Jag förstår Glad Det är så mysigt att höra Glad

skruttan31
0

th_grouphug  Jane o Eleri,, numer tack vare Hellas har vi bild för de,, ha ha

Jane-Lyzell
0

PDT_Love_10 det är ju strålande en grupp puss till Hellas! och ni med förstås!

Kraaaaaaaaaaaaaaam Jane

Eleri-Twinkle
0

hahahha ni är ju för söta ihihihi