Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: kurser
Läst 1715 ggr
Jane-Lyzell
0

Andlig Konst!

En något trött Jane som skriver efter en underbar helg här på Ramsbergsgården! Marie Bendix har varit här och hållt kurs i Andlig Konst!

Vilket hjärta den kvinnan har - och vilka fantastiska elever- det var så kul att se deras alster växa, ifrån första till sista bild! Vilka talangerSkrattande

Tack alla som var här en fantastisk helg - och jag rekomenderar er här inne att prova att måla inspirerat ifrån Andevännerna - det är så fantastiskt roligt!

Vänligen Jane

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Elisabeth-J
0

Det kan jag verkligen hålla med om, det är så häftigt med inspirerande målning :)

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Jane-Lyzell
0

#1 Man blir liksom bitenSkrattande

Jane-Lyzell
0

Mycket känslor kommer fram då man kanske för första gången får se sina guider eller nära anhöriga för första gången - så lika mycket papper gick åt till att torka glädje tårar som att kladda bort färgen på händernaSkrattande "Det öppnar hjärtan"

Vänligen Jane

Tummelisa1
0

Håller med dig Jane, andlig konst är speciellt härligt och man kan göra/och få fram så mycket med det. Helt enkelt underbart och det sker även mycket förändringar med målandet/skapandet varefter.

Elisabeth-J
0

Det är sååå häftigt! Även om man inte tror att man kan måla så vill jag bara säga, Alla kan! :) Det blir så fina och djupa bilder så ni som inte har provat inspirerad målning, prova det :)

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Jane-Lyzell
0

#5 Vist är det så Elisabeth och så fantastiskt Kul!Skrattande